Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Project Informatiebeveiliging NOVA

Zuiderzeestraatweg Oost 19, 8081 LA Elburg, Nederland

Sluit over 11 dagen
120 8-16 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

8-16

Publicatiedatum:

18 jul 2025

Omschrijving

Het Noord-Veluws Archief is opgericht in juli 2025. De voormalige archiefdiensten Streekarchivariaat Noordwest-Veluwe en Streekarchief Epe, Hattem en Heerde zijn opgegaan in deze organisatie. De bedrijfsvoering zal gedaan worden door de Gemeente Elburg, waaronder informatiemanagement. Voor de juiste uitvoering, moet er op het gebied van informatiemanagement nog een aantal procedures en stukken worden aangepast/opgesteld, voor dit project ga jij aan de slag. Je ondersteunt de collegas van de afdeling informatiemanagement en zal wekelijks overleg hebben met de privacy officer, om de stand van zaken met elkaar te bespreken.

Werkzaamheden:

  • Strategische IB beleid (een plan hoort hier uiteindelijk ook bij);
  • Het incidentenbeleid en de continuiteitstrategie;
  • Het toegangsbeveiligingsbeleid en het wachtwoordenbeleid;
  • Diverse andere beleidsdocumenten t.b.v. privacy en informatiemanagement;
  • Inrichten ISMS conform PDCA (plan-do-check-act) inclusief verklaring van toepasselijkheid. Hieraan uitvoering gaan geven is structureel werk;
  • Opstellen van een risicoanalyse;
  • Aanpassen en opstellen van diverse protocollen, deze kunnen worden opgesteld naar het voorbeeld van de gemeente Elburg;
  • Het bijhouden van het verwerkingsregister.

Resultaten:

(Geen resultaten gespecificeerd in de opdrachttekst)

Eisen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de richting informatiemanagement;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Privacy adviseur en/of Privacy Officer;
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van beleid en procedures omtrent informatiebeveiliging.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met ISMS en advisering over gegevensbescherming bij de overheid;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente;

Competenties

  • Gestructureerd;
  • Kritisch;
  • Flexibel;
  • Zelfstandig.

Organisatie en team

Organisatie Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is. Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we ook naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams. Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 31 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 30 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 23 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 24 juli 2025 gepubliceerd op onze website. De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 30 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.

Hybride werken: in overleg

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur