Zuiderzeestraatweg Oost 19, 8081 LA Elburg, Nederland
Het Noord-Veluws Archief is opgericht in juli 2025. De voormalige archiefdiensten Streekarchivariaat Noordwest-Veluwe en Streekarchief Epe, Hattem en Heerde zijn opgegaan in deze organisatie. De bedrijfsvoering zal gedaan worden door de Gemeente Elburg, waaronder informatiemanagement. Voor de juiste uitvoering, moet er op het gebied van informatiemanagement nog een aantal procedures en stukken worden aangepast/opgesteld, voor dit project ga jij aan de slag. Je ondersteunt de collegas van de afdeling informatiemanagement en zal wekelijks overleg hebben met de privacy officer, om de stand van zaken met elkaar te bespreken.
Werkzaamheden:
Resultaten:
(Geen resultaten gespecificeerd in de opdrachttekst)
Organisatie Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is. Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we ook naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams. Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 31 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 30 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 23 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 24 juli 2025 gepubliceerd op onze website. De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 30 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.
Hybride werken: in overleg