Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jan 2026Uren per week:
32Publicatiedatum:
17 jul 2025We zijn op zoek naar een ervaren juridisch beleidsadviseur handhaving die tijdelijk, voor 32 uur per week, het team komt versterken. We zoeken een stevige professional die niet alleen operationeel bijdraagt aan handhavingsvraagstukken/handhavingsbeleid, maar ook kritisch meedenkt over hoe we onze processen slimmer en consistenter kunnen inrichten. Team handhaving bevindt zich momenteel in een fase van doorontwikkeling. Het is daarom belangrijk dat de basis op orde wordt gebracht en dat er structuur komt in de werkprocessen en verantwoordelijkheden.
Werkzaamheden
Het doel van de opdracht kan bestaan uit de volgende werkzaamheden: handhavingszaken afhandelen, opstellen van handhavingsbeleid en werkprocessen verbeteren.
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor alle inwoners.
Team handhaving bevindt zich momenteel in een fase van doorontwikkeling.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 31 juli 2025 09:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg bepaald
Is hybride werken mogelijk: er wordt een fysieke aanwezigheid van minimaal 2 dagen verwacht
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 31 juli 2025 09:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZP’ers.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.