Assistent locatiemanager Oekrainers opvang

Leigraafseweg 8, 6983 BP Doesburg, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 32 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 aug 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

18 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De gemeente Doesburg zoekt een ervaren Assistent Locatie Manager voor de opvang van Oekraiense vluchtelingen. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de opvanglocatie, waarbij je administratieve taken uitvoert en zorgt voor een veilige omgeving voor de bewoners. Je bent een doener die goed kan organiseren en flexibel is in het omgaan met onverwachte situaties.

Verantwoordelijkheden

  • Volgen van ontwikkelingen in het Oekraine-beleid en bijdragen aan de implementatie daarvan.
  • Meedenken over optimalisatie van de opvang en bijdragen aan besluitvorming.
  • Waarnemen van de locatiemanager bij diens afwezigheid.
  • Signaleren en rapporteren van belangrijke zaken aan de locatiemanager en beveiliging.
  • Monitoren van incidenten en optreden in samenwerking met de locatiemanager.
  • Uitvoeren van administratieve taken, waaronder bewoners- en financiele administratie.
  • Zorgdragen voor planning, rooster en bezetting op locatie.
  • Organiseren van bijeenkomsten, verslaglegging en opvolging van afspraken.
  • Afhandelen van correspondentie.
  • Incidenteel beschikbaar zijn buiten werktijden voor noodgevallen.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Per direct beschikbaar voor 32 uur per week gedurende de hele opdracht;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van opvang Oekraïne vluchtelingen als assistent locatiemanager;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als hoofd beveiliging bij een opvang;

  • Aantoonbare kennis over wet- en regelgeving met betrekking tot de Oekraïne-opvang (benoem dit duidelijk in het cv);

Wensen en competenties

Wensen

  • Goede beheersing van de Engelse taal (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten).

  • Aantoonbare bereidheid om buiten werktijden beschikbaar te zijn voor incidenten (benoem dit duidelijk in het cv) (50 punten);

  • Aantoonbare kennis van sociale kaart Doesburg om bewoners adequaat door te kunnen verwijzen (benoem duidelijk in het cv) (20 punten).

Competenties

  • Pragmatisch

  • Hulpvaardig

  • Crisisbestendig

  • Pro-actief

  • Oplossingsgericht

  • Empathisch vermogen

  • Organisatievermogen

  • Zelfstandigheid

Organisatie en team

Doesburg is een kleine gemeente van zo'n 11.000 inwoners. Met ruim 100 medewerkers zorgen we ervoor dat het voor inwoners, ondernemers en bezoekers prettig wonen, werken en recreëren is in onze stad.

Wat maakt werken bij Doesburg fijn? We zijn een compacte en dynamische organisatie, volop in ontwikkeling. De organisatie is verdeeld in 4 afdelingen, met daarin samenwerkende teams die staan voor goede dienstverlening aan de inwoners. De verantwoordelijkheid ligt laag binnen de organisatie en de lijnen met het bestuur zijn kort. In een team werk je samen met behulpzame en talentvolle collega’s in een informele sfeer.

In Doesburg krijg je de kans om alles uit jezelf te halen, kun je je eigen werk regisseren en heb je een breed takenpakket. Spreekt dat je aan? Kom dan werken bij de gemeente Doesburg!

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 29 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 28 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Nee

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee/€.. in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr -Za - Zo
Is hybride werken mogelijk: nee

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Uitvoeringsvoorwaarde 
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Doesburg mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Doesburg. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is). 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur