thumbnail
thumbnail

Wabo casemanager

Gemeente Den Helder

Willemsoord 66, 1781 AS Den Helder, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
105
36 Noord-Holland

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

7 jun 2024

Omschrijving van de opdracht
Gemeente den Helder heeft ambitieuze plannen om de stad nog aantrekkelijker te maken. Als casemanager Wabo heb je een belangrijke rol bij deze plannen. Je bent verantwoordelijk voor de toetsing en de complete afhandeling van aanvragen met daarbij behorende randzaken.

Je toetst niet alleen aan wet- en regelgeving, maar je voert de volledige regie op het gebied van de Wabo aanvragen. Vanaf de start van het in behandeling nemen van een aanvraag ben je in staat om advies te raadplegen van collega’s van verschillende teams, de Gemeentelijke Adviescommissie Omgevingskwaliteit, de Omgevingsdienst, Hoogheemraadschap en andere externe partijen om een weloverwogen besluit te maken.

Verder:

  • Ben je het aanspreekpunt voor aanvragers, collega’s en externe partijen;

  • Wijs je vergunningen toe als dat kan, maar wijs je aanvragen ook af wanneer plannen niet binnen de wet- en regelgeving passen;

  • Adviseer je over de te volgen procedure, over de kritieke punten met betrekking tot het initiatief en of er andere vergunningen en ontheffingen nodig zijn;

  • Voer je regie op de werkvoorraad;

  • Stuur je op het werkproces en bewaak je de termijnen.

Na gunning van de opdracht dient de gegunde partij een recente VOG aan te bieden

Kandidaatomschrijving

  • HBO werk- en denkniveau

  • Minimaal een afgeronde MBO bachelor opleiding in een bouwkundige richting

  • Afgeronde HBO opleiding in een bouwkundige richting is een pré

  • In het bezit van de opleiding ABW 1

  • In het bezit van de opleiding ABW 2 (pré)

  • Ruime ervaring als Wabo casemanager

  • Bestuurlijk sensitief

  • Flexibel ingesteld

  • Secuur en accuraat

Eisen

  • Werkervaring: De kandidaat beschikt over minimaal drie jaar werkervaring als Wabo casemanager bij een gemeente/omgevingsdienst

  • Opleiding: De kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde mbo niveau opleiding in een bouwkundige richting

  • ABW 1: De kandidaat is in het bezit van de opleiding ABW 1

Wensen

  • Weging prijsdeel: 20 %

  • Werkervaring: De kandidaat heeft minimaal zeven jaar ervaring als Wabo casemanager/bouwplantoetser bij een gemeente/omgevingsdienst (Weging: 25 %)

  • Opleiding 1: De kandidaat heeft ABW-2 afgerond (Weging: 15 %)

  • Systeemkennis: De kandidaat heeft kennis van en ervaring met het systeem Powerbrowser (Weging: 10 %)

  • Opleiding 2: De kandidaat heeft een afgeronde hbo bachelor opleiding in een bouwkundige richting (Weging: 10 %)

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria (Weging: 20 %)

  • Tijdens het interview zullen wij de kandidaat toetsen op de volgende punten:

  • Werkervaring

  • Kennis

  • Competenties: Proactief, resultaatgericht, accuraat en gestructureerd

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Wabo casemanager die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.