Begindatum:
1 jul 2024Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
11 jun 2024Als projectleider houd je overzicht op de verschillende projecten op het gebied van Wonen en Zorg. Naast het bewaken van je planning en leiden van het project breng je vakinhoudelijk jouw kennis in. Je hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen en de creativiteit om soms complexe vraagstukken en tegenstrijdige belangen te verenigen tot passende oplossingen.
Jij bent verantwoordelijk, pro-actief en verbindend.
Met de andere Projectleiders en Beleidsadviseurs werk je samen aan de ruimtelijke ontwikkeling van de stad, deel je jouw kennis en leg je verbindingen met andere relevante ontwikkelingen binnen Den Helder.
Je houdt daarbij de belangen van andere partijen zoals bedrijven en bewoners in het vizier. Bovendien informeer en adviseer je de wethouder over de voortgang in jouw project en ben je tevens aanspreekpunt voor de betreffende portefeuillehouder.
Verder
Je voert zelfstandig uiteenlopende projecten uit rondom vastgoed en ruimtelijke ontwikkeling vanuit de gemeente;
Je schat inhoudelijke procesmatige risico’s in en escaleert waar nodig;
Je houdt rekening met bestuurlijke en politieke verhoudingen;
Je schakelt de kennis van je projectteam in;
Je hebt interactie met bewoners en bedrijven;
Je ontwikkelt en implementeert een participatieproces dat passend is voor het project en de omgeving.
Concreet ga je aan de slag met:
Het zoeken naar een locatie voor Ankerwoningen
Het ontwikkelen van een locatie voor jongerenwoningen
Het ontwikkelen van een locatie voor arbeidsmigranten
Het zoeken naar een woonplaats voor mensen uit Oekraïne
Kandidaatomschrijving
Ervaring als projectleider bij een gemeente
Kennis en ervaring van wonen/volkshuisvesting binnen de overheid (pré)
Ervaring in ruimtelijke ontwikkeling en vastgoed
Affiniteit met het verduurzamen van vastgoed
Belangrijk voor de functie is dat de kandidaat project en procesvaardigheden heeft, kennis van de inhoud (wonen) is daar secundair aan.
Eisen
Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring als projectleider binnen de ruimtelijke ordening/vastgoed.
Opleiding
De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO bachelor in een relevante richting (planologie/RO/vastgoed/rechten).
Gunningscriteria
Prijsdee weging: 20 %
Werkervaring: De kandidaat heeft minimaal vijf jaar ervaring als projectleider bij een gemeente op het gebied van ruimtelijke ordening/vastgoed. Geef dit duidelijk aan in het C.V (Weging: 25 %)
Ervaring 1: De kandidaat heeft ervaring op het gebied van wonen/volkshuisvesting. Geef dit duidelijk aan in het C.V. (Weging: 15 %)
Beschikbaarheid: De kandidaat is per 15 juli beschikbaar (of eerder indien mogelijk) voor minimaal 24 uur (Weging: 10 %)
Ervaring: De kandidaat heeft ervaring met het verduurzamen vastgoed. Geef dit duidelijk aan in het C.V. (Weging: 10 %)
Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens de gesprekken zullen wij toetsen op de volgende criteria (Weging: 20 %)
Klik met het team
Proces en projectvaardigheden
Ervaring
Kennis
Communicatieve vaardigheden en politieke sensitiviteit