Willemsoord 66, 1781 AS Den Helder, Nederland
Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
24 - 36Publicatiedatum:
4 jun 2025Zorg jij ervoor dat kabels en leidingen veilig en volgens afspraak worden aangelegd? Ben jij degene die het overzicht bewaart, graag schakelt met externe partijen én een scherp oog heeft voor techniek en veiligheid? Dan ben jij misschien wel de stabiele factor die wij zoeken als Coördinator nutsbedrijven.
Omschrijving van de opdracht
Als Coördinator nutsbedrijven ben jij verantwoordelijk voor een goede afstemming tussen de gemeente, nutsbedrijven en andere externe partijen. Jij beoordeelt aanvragen voor het plaatsen van kabels en leidingen, houdt toezicht op de uitvoering en bewaakt de kwaliteit van het werk in onze openbare ruimte. Jij weet precies wat er speelt – van werkzaamheden in een nieuwbouwwijk tot onderhoud bij ondergrondse containers.
Je hebt veel contact met collega’s binnen de gemeente, maar ook met nutsbedrijven, Port of Den Helder en de Woningstichting. Je stemt werkzaamheden af, organiseert overleggen en zorgt ervoor dat alles veilig, efficiënt en volgens afspraak gebeurt. Daarnaast zorg je ervoor dat de kosten worden verrekend, schades worden beoordeeld en dat gegevens up-to-date zijn bij het Kadaster.
Een greep uit je taken:
Je verleent en beoordeelt toestemming voor het aanleggen van kabels en leidingen;
Je houdt toezicht op het werk van nutsbedrijven en externe partijen;
Je organiseert overleggen met nutsbedrijven en projectleiders;
Je bent intern aanspreekpunt voor kabel- en leidingvragen vanuit team Openbare ruimte;
Je stelt opdrachtbrieven op en vraagt offertes op waar nodig;
Je beoordeelt aansprakelijkstellingen bij schades;
Je vraagt Klic-gegevens op bij het Kadaster en houdt deze actueel;
Je bent aanspreekpunt voor ondergrondse containers bij nieuwbouw of onderhoud.
Na gunning dient de gegunde partij een VOG van de kandidaat te overleggen.
Kandidaat omschrijving
Afgeronde mbo opleiding in de richting van civiele techniek
Ervaring als toezichthouder kabels en leidingen bij een gemeente
Ervaring als toezichthouder civiel bij een gemeente
Kandidaat is per medio juli minimaal voor 24 uur per week beschikbaar
Interview planning
De interviews vinden in de laatste twee weken van juni plaats
Toelichting op rooster
Hybride werken is in goed overleg mogelijk, echter gezien de werkzaamheden is veel aanwezig zijn op de projecten en op locatie wel vereist.
Eisen
De kandidaat heeft minimaal drie jaar werkervaring als toezichthouder civiel bij een gemeente. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
De kandidaat is minimaal in het bezit van een mbo opleiding in de richting van civiele techniek of soortgelijk
De kandidaat is beschikbaar per 14 juli of eerder indien mogelijk voor minimaal 24 uur per week.
Wensen
De kandidaat heeft minimaal vijf jaar ervaring als toezichthouder civiel bij een gemeente. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
Weging: 20 %
De kandidaat heeft minimaal twee jaar ervaring als toezichthouder op het gebied van kabels en leidingen. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
Weging: 20 %
De kandidaat is in het bezit van VCA-VOL. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
Weging: 10 %
De kandidaat heeft kennis van UAV/GC en RAW-systematiek. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
Weging: 10 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Weging: 20 %
Tijdens het interview wordt de kandidaat getoetst op de volgende punten:
Kennis
Ervaring
Klik met het team
Competenties: communicatieve vaardigheden irt stakeholdders