Soestdijkseweg Zuid 173, 3721 AH Bilthoven, Nederland
Begindatum:
4 aug 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
24Publicatiedatum:
21 jul 2025Ter versterking van ons zelforganiserende team binnen het Sociaal Domein, zoeken we een tijdelijke Projectleider en uitvoerende medewerker voor de Backoffice. We treffen op dit moment voorbereidingen om de taken van de huidige midoffice (afgeven beschikkingen) en backoffice (alle administratieve processen achter de beschikkingen) samen te voegen.
Wat ga jij doen?
In samenwerking met de Kwaliteitsmedewerker de werkprocessen herschrijven en implementeren naar externe partner, Mens Dichtbij
In samenwerking met de Functioneel beheerder ZorgNed de processen voor de Backoffice (her)bepalen
Inwerken van Backoffice medewerkers op nieuwe processen en werkwijzen
Uitvoerende werkzaamheden voor de Backoffice, o.a. aanvragen van klanten behandelen, facturaties afhandelen, SVB en CAK controles uitvoeren, mutaties verwerken en verwerking van het berichtenverkeer.
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreeren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.
Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 30 juli 2025, vanaf 10.00 uur via Teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 28 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Voor de zzp'er
De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De gemeente vraagt van de opdrachtnemer bij het contract onder leiding en toezicht dat ze gebruik maken van een G-rekening. (Bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde ondernemingen 55%).
Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer. Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal € 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever.