Projectleider Backoffice Sociaal Domein Bedrijfsvoering

Soestdijkseweg Zuid 173, 3721 AH Bilthoven, Nederland

Sluit over 3 dagen
Geen maximum 24 Utrecht

Begindatum:

4 aug 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

21 jul 2025

Omschrijving

Ter versterking van ons zelforganiserende team binnen het Sociaal Domein, zoeken we een tijdelijke Projectleider en uitvoerende medewerker voor de Backoffice. We treffen op dit moment voorbereidingen om de taken van de huidige midoffice (afgeven beschikkingen) en backoffice (alle administratieve processen achter de beschikkingen) samen te voegen.

Wat ga jij doen?

  • In samenwerking met de Kwaliteitsmedewerker de werkprocessen herschrijven en implementeren naar externe partner, Mens Dichtbij

  • In samenwerking met de Functioneel beheerder ZorgNed de processen voor de Backoffice (her)bepalen

  • Inwerken van Backoffice medewerkers op nieuwe processen en werkwijzen

  • Uitvoerende werkzaamheden voor de Backoffice, o.a. aanvragen van klanten behandelen, facturaties afhandelen, SVB en CAK controles uitvoeren, mutaties verwerken en verwerking van het berichtenverkeer.

Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen WMO en Jeugd op gebied van backoffice werkzaamheden;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de applicatie Zorgned.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau
  • Beschikbaar per 4 augustus 2025
  • Aantoonbare werkervaring met het inwerken van personeel
  • Aantoonbare werkervaring met veranderprocessen

Competenties

  • Proactief
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
  • Politiek-bestuurlijk sensitief
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Communicatief vaardig
  • Denken in mogelijkheden

Organisatie en team

Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreeren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.

Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 30 juli 2025, vanaf 10.00 uur via Teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 28 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Voor de zzp'er

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • De gemeente vraagt van de opdrachtnemer bij het contract onder leiding en toezicht dat ze gebruik maken van een G-rekening. (Bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde ondernemingen 55%).

Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer. Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal € 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur