Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Administratief medewerker

De Wetering 1, 4021 VZ Maurik, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 18 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

13 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving Consulent Uitkeringsadministratie (interim)

Organisatie: Gemeente Buren

Aantal uur per week: 18 uur

Achtergrond van de aanvraag Vanwege tijdelijke capaciteitsbehoefte binnen het sociaal domein is de gemeente Buren op zoek naar een ervaren professional die ondersteuning biedt bij het beheer en de uitvoering van de administraties rondom uitkeringen. De opdracht is gericht op het waarborgen van kwaliteit en rechtmatigheid binnen deze processen.

Doel van de aanvraag De opdrachtnemer draagt zelfstandig bij aan het zorgvuldig verwerken, controleren en beheren van administratieve gegevens in het kader van uitkeringsregelingen. Daarbij ligt de nadruk op kwaliteitsbewaking, signalering van knelpunten, en het doen van verbetervoorstellen. Er wordt verwacht dat de werkzaamheden met eigen vakkennis en vanuit professionele verantwoordelijkheid worden uitgevoerd.

Werkzaamheden / resultaatgebieden

  • Bewaken van kwaliteit en overzicht van administraties
  • Signaleren van knelpunten en opstellen van verbetervoorstellen
  • Controleren en verwerken van gegevens binnen de (financiele) administraties van uitkeringen
  • Beoordelen van gegevens op basis van relevante wet- en regelgeving
  • Zorgdragen voor juiste betalingen aan clienten
  • Verstrekken van informatie aan clienten, collegas en ketenpartners
  • Opstellen van rapportages, documenten en overzichten voor management en bestuu

Eisen

  • Ervaring met het beheer en de uitvoering van uitkeringsadministraties.

Wensen en competenties

Wensen

  • Nauwkeurigheid
  • Klantvriendelijkheid

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Probleemoplossend vermogen
  • Zelfstandigheid

Organisatie en team

Organisatie: Gemeente Buren

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Niet bekend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur