Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
1 sept 2026Uren per week:
32 - 36Publicatiedatum:
18 jul 2025Naast het geven van adviezen en (mede) opstellen van beleidsstukken heb je een uitvoerende rol en ben je met je collega adviseurs voor de afdelingshoofden en de medewerkers van de afdelingen het eerste aanspreekpunt op het financieel gebied. Je adviseert hen over de uitvoering van het financieel beleid. Je bent een waardevolle sparringpartner voor bestuur, management en collegas. Je ondersteunt bij het aanleveren van de gegevens voor de P&C documenten, je verwerkt deze gegevens in de P&C documenten en je wilt je steentje bijdragen in de verdere ontwikkeling van deze P&C documenten door toepassing van LIAS software. Je focus op wat je gaat doen, ligt voor een belangrijk deel op het fysiek domein (openbare ruimte, water en riool, duurzaamheid en recreatie). Daarnaast zijn er veel overige werkzaamheden. Gedacht moet dan worden aan het opstellen van de staat van investeringen (activa), paragrafen, begrotingswijzigingen en verdere implementatie iFinancien (PinkRoccade). Tot slot wordt moet uitvoering geven worden aan mogelijke BTW- en VPB vraagstukken.
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma Bunnik bouwen voor elkaar waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd. Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geinspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 30 juli 2025 van 9.00 uur tot 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 28 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De aanbestedende dienst eist een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Meer informatieVragen kunnen ingediend worden tot woensdag 23 juli 2025 om 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 24 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 25 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.
CV-eisenMaximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
WerkdagenDe opdracht wordt flexibel vervuld, dat wil zeggen in nader overleg met elkaar worden de werkdagen bepaald. Hybride werken is mogelijk.