Medewerker HR Analytics

Reactorweg 47, 3542 AD Utrecht, Nederland

Sluit over 7 dagen
85 32 Utrecht

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

17 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

We zoeken iemand die ervaring heeft met het bouwen van rapporten in SAP SuccessFactors – People Analytics. Je bent in staat om zelfstandig een intakegesprek te voeren met interne klanten, hun informatiebehoefte goed te doorgronden (kritisch) en de functionele eisen en randvoorwaarden duidelijk vast te leggen. Deze vertaal je vervolgens naar heldere en bruikbare rapportages.

Werkzaamheden

  • Bouwen van rapporten in SAP SuccessFactors – People Analytics

  • Uitvoeren van intakegesprekken met HR-professionals en andere interne stakeholders

  • Inventariseren van informatiebehoeften en vastleggen van requirements

  • Vertalen van requirements naar functionele dashboards en rapporten

  • Testen en documenteren van rapporten

  • Meedenken over verbeteringen in datagebruik en rapportages binnen HR

Benodigde ervaring

  • Kandidaat heeft tenminste 3 jaar aantoonbare ervaring met SAP SuccessFactors – People Analytics (Story Reports)

  • Ervaring met het voeren van intakegesprekken en het ophalen van requirements

  • Ervaring met datavisualisatie en het presenteren van rapportages

  • Kennis van HR-processen is een pré

  • Analytisch sterk, proactief en communicatief vaardig

Eisen

  • Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzp-constructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is

Wensen en competenties

Niet bekend

Organisatie en team

PMO (Project Management Organisatie) houdt overzicht over alle activiteiten en projecten binnen HR en zorgt ervoor dat de doelen worden gehaald. PMO zorgt ervoor dat procesmanagement en risicomanagement goed verlopen en geeft advies aan HR over welke stappen nodig zijn. Met data-analyse laat PMO zien hoe HR presteert, zowel als afdeling als voor de hele organisatie. PMO geeft op een positieve en kritische manier advies aan het MT van HR, met oog voor de grote lijnen én de praktische uitvoering.

Gespreksinformatie

Intake gesprekken worden gevoerd in week 31: Zorg ervoor dat de kandidaten beschikbaar zijn voor een intake in deze week.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur