Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
1 feb 2026Uren per week:
24Publicatiedatum:
18 jul 2025Voor ons team Burgerzaken/KCC zijn we op zoek naar een allround medewerker Burgerzaken ter vervanging van ziekte. Bij voorkeur is de medewerker benoemd als Ambtenaar Burgerlijke Stand.
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als allround medewerker burgerzaken (40 punten);
Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding (10 punten);
Een aantoonbare vakgerichte opleiding op het gebied Burgerzaken (20 punten);
Aantoonbare werkervaring met de afhandeling van berichtenverkeer en proces meldingen van voorgenomen huwelijken (30 punten).
Integer en secuur;
Uitstekende communicatieve vaardigheden;
Teamplayer;
Klantgericht.
De gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie.
De gemeente Brummen is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.
Voor ons team Burgerzaken/KCC zijn we op zoek naar een allround medewerker Burgerzaken ter vervanging van ziekte. Bij voorkeur is de medewerker benoemd als Ambtenaar Burgerlijke Stand.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 28 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 25 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal schaal 7 Cao Gemeenten . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: wordt in overleg ingeroosterd
Is hybride werken mogelijk: Nee
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Brummen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Brummen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Brummen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).