Planeconoom

Elderinkweg 2, 7255 KA Hengelo, Nederland

Sluit over 9 dagen
115 18 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

3 jun 2025

Op deze opdracht zijn uitsluitend de algemene inkoopvoorwaarden Achterhoekse gemeenten AIAG 2027 van toepassing. bij de offerte aanvraag heeft u deze kunnen inzien. Alle andere voorwaarden worden verworpen. Onze voorwaarden zijn te downloaden op de website van de gemeente Bronckhorst.

Opdrachtgever
Werken bij één van de mooiste en grootste plattelandsgemeenten van Nederland! De gemeente Bronckhorst is een moderne en open organisatie. Wij springen in op de ontwikkelingen in de samenleving en gaan uit van de kracht van onze inwoners en ondernemers. De maatschappij is altijd in beweging. Dat maakt ons werk heel afwisselend. We werken samen met verschillende partijen, van inwoners, buurten, verenigingen, ondernemers tot andere overheden. Altijd kijken we hoe we goede plannen kunnen ondersteunen. Vanuit een positieve houding. Want we geloven erin dat wat goed is moet kunnen. Met trots d’r an, zeggen we.

Maak de sprong naar Bronckhorst
Het liefst werk je natuurlijk bij een organisatie waar je je thuis voelt en waar je mogelijkheden ziet. En waar jij je persoonlijk kunt ontwikkelen. Daar zorgen wij voor bij de gemeente Bronckhorst. We hebben een lerende cultuur. Voor opleiding, ontwikkeling en experimenteren is veel ruimte. Onze organisatie heeft de perfecte grootte. Groot genoeg voor allerlei mooie regelingen, voorzieningen en verschillende soorten functies. En klein genoeg om de meeste collega’s te kennen en een hechte club te vormen. Samen maken we Bronckhorst, en samen zijn we ook Bronckhorst!

Omschrijving van de opdracht

  • actualiseren nota bovenwijks;

  • maken van berekeningen voor kostenverhaal in anterieure overeenkomsten;

  • toetsen van nieuwe initiatieven van derden, waarbij geadviseerd moet worden over kostenverhaal en bijbehorende zekerheden.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel en laptop wanneer het een ZZP-er betreft;

  2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als planeconoom binnen een gemeente;

  3. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor;

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als planeconoom binnen een gemeente (40 punten)
     a. tot 3 jaar werkervaring (0 punten);
     b. 3 tot 5 jaar werkervaring (25 punten);
     c. 5 jaar werkervaring of meer (40 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (30 punten)
     a. tot 3 jaar werkervaring (0 punten);
     b. 3 tot 5 jaar werkervaring (15 punten);
     c. 5 jaar werkervaring of meer (30 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met Grexmanager (10 punten);

  4. Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woonwerkverkeer en Fee (20 punten)
     a. Tot € 100,- (20 punten);
     b. van € 100,- tot € 115,- (10 punten);
     c. hoger dan € 115,- (0 punten).

Competenties

  • analytisch vermogen;

  • mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;

  • samenwerken.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 24 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 19 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de ZZP'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur