Begindatum:
30 sept 2024Einddatum:
30 mrt 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
11 sept 2024Type inzet
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. NB: Indien u zich als zzp’er laat detacheren via uw eigen BV, dan dient u op verzoek per ommegaande de volgende bewijsstukken te kunnen overleggen: Geldig Uittreksel KvK van de BV; een arbeidsovereenkomst waaruit duidelijk moet worden dat de BV aan alle werkgeversverplichtingen voldoet en dat u als zzp’er maandelijks loon uitgekeerd krijgt vanuit de BV; een individuele verklaring vanuit Belastingdienst, waarmee verklaard wordt dat er een arbeidsrelatie tussen de ZZP BV en de werknemer/bestuurder van de ZZP BV bestaat.
Subsidie adviseur
Gemeente Breda heeft een subsidiebureau met alle subsidiekennis op één centrale plek. Voor dit subsidiebureau zijn wij op zoek naar een betrokken subsidieadviseur. Het subsidiebureau is begin 2023 gestart. We zijn nog volop aan het ontwikkelen en vernieuwen. We zoeken een medewerker die met ons mee kan bouwen.
Wat ga je doen?
Je adviseert en beantwoordt vragen van je collega’s en subsidiepartners over bijvoorbeeld subsidieregelingen, -aanvragen en -verantwoordingen. Dit doe je vaak samen met de subsidiejurist.
Verder voer je de volgende taken volgens wetten en regels uit, vaak samen met je beleidsadviseurs:
Je toetst aanvragen op tijd, volledigheid en subsidiemogelijkheid.
Je behandelt subsidieaanvragen en verantwoordingen en geeft (ongevraagd) advies.
Je gaat mee in gesprek met onze subsidiepartners.
Je handelt subsidies af door het opstellen van beschikkingen met handige formats.
Je geeft uitleg en informatie over subsidies bijvoorbeeld tijdens de inloopspreekuren van het subsidiebureau.
Je stuurt en bewaakt het subsidieproces samen met de subsidiecoördinator:
Je zorgt dat al je subsidies op tijd en volledig worden afgehandeld.
Je ben het eerste aanspreekpunt voor een audit voor je subsidies.
Je denkt actief mee om subsidies makkelijker te maken voor de subsidieaanvrager en behandelaars:
Je denkt mee over het soepel laten lopen van het subsidieproces en de subsidiesystemen.
Je bedenkt formats voor activiteitenbegrotingen, tussenrapportages en kostprijsberekeningen.
Je zorgt voor duidelijke teksten op de website met makkelijke aanvraagformulieren.
Je krijgt energie van verbinden en samenwerken met mensen zowel binnen als buiten het subsidiebureau. Je werkt bijvoorbeeld optimaal samen met je inhoudelijke collega en financieel adviseur op jouw beleidsterreinen.
Wat vragen wij?
Je beschikt over hbo werk- en denkniveau.
Je hebt ruime ervaring met adviesfunctie uitgaande subsidies binnen de overheid.
Je bent iedere maandag en donderdag op het Stadskantoor In Breda om met elkaar af te stemmen en collega’s te ontmoeten.
Je kunt een subsidieaanvraag en verantwoording (financieel) beoordelen. Financiële stukken zoals een activiteitenbegroting en een accountantsverklaring kun je lezen en beoordelen. En je praat hierover met de subsidiepartners.
Je communiceert helder en duidelijk over subsidies. Je bent niet bang om de telefoon erbij te pakken of langs te lopen bij collega’s of subsidieaanvragers.
Je bent een echte kartrekker en komt met vernieuwende ideeën waarbij je verder kijkt dan de huidige manier van werken.
Je bent een teamspeler in een omgeving die vaak verandert, maar je kan ook uitstekend zelfstandig werken.
Je neemt initiatief, bent proactief, informeert en signaleert op tijd en escaleert waar nodig.
Je neemt verantwoordelijkheid en laat duidelijk eigenaarschap zien.
Je bent politiek sensitief.