Begindatum:
12 nov 2025Einddatum:
31 dec 2025Publicatiedatum:
17 okt 2025Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dat is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed. Wij zijn op zoek naar tijdelijke inzet van een receptiemedewerker voor 16 uur per week.
Welkom in het team klantcontactcentrum (KCC): het kloppend hart van onze dienstverlening. Als receptionist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Onze dienstverlening is volop in beweging om de aansluiting te behouden met onze omgeving. Dit doen we door continue te verbeteren. In het dagelijkse werk antwoord je op vragen die via mail, telefoon of aan de balie. De digitale kennisbank helpt jou en collega bij het beantwoorden van vragen. Als een vraag te specialistisch is, dan verwijs je deze door naar de juiste collega in de organisatie.
Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dat is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed.
Welkom in het team klantcontactcentrum (KCC): het kloppend hart van onze dienstverlening. Als receptionist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Onze dienstverlening is volop in beweging om de aansluiting te behouden met onze omgeving. Dit doen we door continue te verbeteren.
Wij willen graag kandidaten 2 uur mee laten lopen op 6 november 2025. Het zou fijn zijn als er vooraf al rekening gehouden kan worden met deze data. Voor de top 3 kandidaten zijn de volgende tijdblokken gereserveerd: 09.30 - 11.30, 13.30 - 15.30, 15.30 - 17.30.
Met de Top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin onder andere zal worden getoetst of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgene wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiten bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
Voor de invulling van deze functie zal een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) worden opgevraagd.
Gunningscriteria: