Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Receptiemedewerker

De Misse 6, 5384 BZ Heesch, Nederland

Sluit over 13 dagen
55 16 Noord-Brabant

Begindatum:

12 nov 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

17 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dat is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed. Wij zijn op zoek naar tijdelijke inzet van een receptiemedewerker voor 16 uur per week.

Welkom in het team klantcontactcentrum (KCC): het kloppend hart van onze dienstverlening. Als receptionist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Onze dienstverlening is volop in beweging om de aansluiting te behouden met onze omgeving. Dit doen we door continue te verbeteren. In het dagelijkse werk antwoord je op vragen die via mail, telefoon of aan de balie. De digitale kennisbank helpt jou en collega bij het beantwoorden van vragen. Als een vraag te specialistisch is, dan verwijs je deze door naar de juiste collega in de organisatie.

Werkzaamheden

  • Je zorgt voor een gastvrije ontvangst van onze bezoekers.
  • Je meldt bezoekers aan als ze een afspraak hebben met een collega via de chat.
  • Je houdt de e-mail van de receptie bij en plant reserveringen voor vergaderruimten.
  • Je maakt (openbare ruimte) meldingen, die inwoners melden aan de receptie.
  • Je houdt overzicht over de publiekshal.

Eisen

  • Deze opdracht is niet geschikt voor ZZP'ers.
  • Uit je cv blijkt dat je relevante recente werkervaring als receptiemedewerker hebt.
  • Uit cv blijkt dat je recente gemeentelijke werkervaring hebt als receptiemedewerker.
  • De kandidaat is vanaf de startdatum van de opdracht voor 16 uur inzetbaar op locatie.
  • Verplichte aanwezigheid op woensdag.

Wensen en competenties

Wensen

  • Mensen helpen, daar geniet je van. Ook als de oplossing niet zo voor de hand ligt.
  • Social media, chatfuncties, WhatsApp: je kent de weg in de digitale wereld.
  • Verschillende mensen, verschillende wensen. Je kunt je goed inleven en aanpassen.
  • Je weet je communicatie aan te passen aan je gesprekspartner, dat is prettig voor alle mensen die je spreekt.
  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding.
  • Werkervaring in een klant contactcenter en/of als receptionist is een pre.
  • Ervaring bij een gemeente is mooi meegenomen.
  • Je werkt volgens een rooster.

Competenties

  • Klantgerichtheid.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Beleefdheid (ook onder druk).
  • Oplossingsgerichtheid.
  • Goed kunnen luisteren.

Organisatie en team

Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dat is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed.

Welkom in het team klantcontactcentrum (KCC): het kloppend hart van onze dienstverlening. Als receptionist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Onze dienstverlening is volop in beweging om de aansluiting te behouden met onze omgeving. Dit doen we door continue te verbeteren.

Gespreksinformatie

Wij willen graag kandidaten 2 uur mee laten lopen op 6 november 2025. Het zou fijn zijn als er vooraf al rekening gehouden kan worden met deze data. Voor de top 3 kandidaten zijn de volgende tijdblokken gereserveerd: 09.30 - 11.30, 13.30 - 15.30, 15.30 - 17.30.

Met de Top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin onder andere zal worden getoetst of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgene wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiten bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voor de invulling van deze functie zal een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) worden opgevraagd.

Gunningscriteria:

  • Weging prijsdeel: 25 %
  • Motivatiebrief: Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. We vragen de kandidaat een motivatie (maximaal 1 A4) te schrijven waarom hij / zij geschikt is voor de functie. Weging: 25 %
  • Inzetbaarheid op locatie: De kandidaat is vanaf de startdatum van de opdracht voor 16 uur inzetbaar op locatie. Verplichte aanwezigheid op woensdag. Weging: 25 %
  • Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Weging: 25 %
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur