Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Salarisadministrateur

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Sluit over 10 dagen
90 36 Gelderland

Begindatum:

3 nov 2025

Einddatum:

27 feb 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

17 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving:

Voor het team Personeels- en Salarisadministratie (PSA) van De Connectie zijn wij op zoek naar een ervaren salarisadministrateur. De kandidaat is verantwoordelijk voor een juiste, tijdige en volledige verwerking van salarismutaties voor meerdere aangesloten gemeenten, waaronder Arnhem en Rheden.

Dit ga je doen:

  • Zorgvuldig en tijdig verwerken van mutatieverzoeken die binnenkomen via een ticketsysteem
  • Controleren van gegevens op juistheid, volledigheid en logica
  • Toepassen van relevante wet- en regelgeving zoals loonheffingen, sociale zekerheid, pensioen- en arbeidsrecht
  • Samenwerken met collega's binnen het team PSA
  • Meedenken over en bijdragen aan het optimaliseren van administratieve processen
  • Ondersteunen bij het beantwoorden van complexe salaris- en personeelsvraagstukken

Er wordt gewerkt met de systemen Youforce (Beaufort) en Gemal. Kennis van de CAO Gemeenten is belangrijk voor een goede uitvoering van de werkzaamheden.

Eisen

  • De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP'er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.
  • De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig PDL-diploma (Praktijkdiploma Loonadministratie) en VPS-diploma (Vakopleiding Payroll Services).
  • De kandidaat is aantoonbaar geregistreerd als RSa (Register Salarisadministrateur) en RPP (Register Payroll Professional) bij Nirpa.
  • De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan als salarisadministrateur.
  • De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van en ervaring met Youforce (Beaufort) en Gemal Payroll.
  • De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van de CAO Gemeenten en van relevante wet- en regelgeving zoals loonheffingen, sociale zekerheid, arbeidsrecht, pensioen- en privacywetgeving.

Wensen en competenties

Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring als salarisadministrateur binnen de gemeentelijke overheid.
  • De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met het werken binnen een gemeentelijke shared service organisatie.

Competenties

  • Accuraat werken
  • Oordeelsvorming
  • Samenwerken

Organisatie en team

Over de afdeling:

De Connectie is een samenwerkingsverband van de gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden. De organisatie levert bedrijfsvoeringsdiensten zoals ICT, HRM, inkoop en financiën aan deze gemeenten en ondersteunt daarmee ongeveer 3.000 medewerkers. Het team PSA is verantwoordelijk voor de personeels- en salarisadministratie van de aangesloten gemeenten.

Gespreksinformatie

Briefselectie 28 oktober
Terugkoppeling 28 oktober
Interviews 30 oktober tussen 14.00 uur en 17.00 uur. Graag hier alvast rekening mee houden, tijdsblok staat vast.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

VOG

Bij gunning van de opdracht is het overleggen van een VOG vereist voor in ieder geval 'De Connectie', bij Arnhem en Renkum is dit (nog) niet verplicht. Wordt de kandidaat aangeboden via een leverancier dan is de leverancier verantwoordelijk voor de aanvraag van de VOG. Bij de gunning aan een ZZP'er zal Inhuurbalie026 de VOG aanvragen. De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn niet declarabel en zijn voor eigen kosten.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur