Medewerker Belastingen / Invordering

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Sluit over 12 dagen
75 8 Gelderland

Begindatum:

7 jan 2026

Einddatum:

25 feb 2026

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

17 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor een tijdelijk project binnen de afdeling Belastingen is De Connectie op zoek naar een ervaren Medewerker Invordering. Samen met je collega's zorg je voor een correcte en tijdige afhandeling van werkzaamheden binnen het invorderingstraject. Je houdt je onder andere bezig met het verwerken van gegevens, het treffen van betalingsregelingen en het onderhouden van klantcontact.

Je bent verantwoordelijk voor een goede dienstverlening, zowel digitaal als telefonisch, en je zorgt voor tevreden inwoners door hen te helpen met een passende oplossing binnen de geldende wettelijke kaders.

Je beschikt over ruime ervaring binnen het vakgebied en weet je snel in te werken in processen en systemen. Je bent communicatief vaardig, accuraat en werkt zelfstandig, maar ook graag samen in teamverband.

Dit ga je doen:

  • Verwerken van gegevens en behandelen van invorderingszaken;
  • Treffen van betalingsregelingen;
  • Onderzoeken van verhaalsmogelijkheden;
  • Telefonisch en schriftelijk klantcontact;
  • Signaleren van bijzonderheden of knelpunten in dossiers.

Eisen

  • De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP'er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.
  • De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal MBO niveau 4.
  • De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een afgeronde basiscursus Invordering.
  • De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 10 jaar recente werkervaring als medewerker Invordering.
  • De kandidaat beschikt over aantoonbare ervaring met het administratief behandelen van beroepschriften en verzoeken tot kwijtschelding binnen het belastingdomein.
  • De kandidaat heeft aantoonbaar actuele kennis van de relevante wet- en regelgeving omtrent belastinginvordering, beroepschriften en kwijtschelding.

Wensen en competenties

Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring opgedaan met telefonisch klantcontact mbt dossiers invordering.
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid.

Competenties

  • Accuraat
  • Initiatief
  • Resultaatgericht

Organisatie en team

Over de afdeling:

De afdeling Belastingen van De Connectie voert belastingtaken uit voor meerdere gemeenten. Het team richt zich op het realiseren van een zo volledig mogelijke belastingopbrengst tegen zo laag mogelijke kosten. Binnen de afdeling wordt samengewerkt aan continue verbetering van kwaliteit, efficiëntie en klantgerichtheid.

Gespreksinformatie

30 oktober briefselectie en terugkoppeling
5 november interviews tussen 13.00 uur en 15.00 uur

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

VOG

Bij gunning van de opdracht is het overleggen van een VOG vereist voor in ieder geval 'De Connectie', bij Arnhem en Renkum is dit (nog) niet verplicht. Wordt de kandidaat aangeboden via een leverancier dan is de leverancier verantwoordelijk voor de aanvraag van de VOG. Bij de gunning aan een ZZP'er zal Inhuurbalie026 de VOG aanvragen. De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn niet declarabel en zijn voor eigen kosten.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur