Begindatum:
7 jan 2026Einddatum:
25 feb 2026Publicatiedatum:
17 okt 2025Voor een tijdelijk project binnen de afdeling Belastingen is De Connectie op zoek naar een ervaren Medewerker Invordering. Samen met je collega's zorg je voor een correcte en tijdige afhandeling van werkzaamheden binnen het invorderingstraject. Je houdt je onder andere bezig met het verwerken van gegevens, het treffen van betalingsregelingen en het onderhouden van klantcontact.
Je bent verantwoordelijk voor een goede dienstverlening, zowel digitaal als telefonisch, en je zorgt voor tevreden inwoners door hen te helpen met een passende oplossing binnen de geldende wettelijke kaders.
Je beschikt over ruime ervaring binnen het vakgebied en weet je snel in te werken in processen en systemen. Je bent communicatief vaardig, accuraat en werkt zelfstandig, maar ook graag samen in teamverband.
De afdeling Belastingen van De Connectie voert belastingtaken uit voor meerdere gemeenten. Het team richt zich op het realiseren van een zo volledig mogelijke belastingopbrengst tegen zo laag mogelijke kosten. Binnen de afdeling wordt samengewerkt aan continue verbetering van kwaliteit, efficiëntie en klantgerichtheid.
30 oktober briefselectie en terugkoppeling
5 november interviews tussen 13.00 uur en 15.00 uur
Bij gunning van de opdracht is het overleggen van een VOG vereist voor in ieder geval 'De Connectie', bij Arnhem en Renkum is dit (nog) niet verplicht. Wordt de kandidaat aangeboden via een leverancier dan is de leverancier verantwoordelijk voor de aanvraag van de VOG. Bij de gunning aan een ZZP'er zal Inhuurbalie026 de VOG aanvragen. De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn niet declarabel en zijn voor eigen kosten.