Frontoffice medewerker VMK

Gemeente Berkelland

Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland

Sluit over 8 dagen
92,50 28-36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

28-36

Publicatiedatum:

12 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Berkelland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Berkelland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?

Bij ons ervaar je ruimte

  • Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.

  • Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.

  • Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!

  • Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.

  • Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Opdracht
De teams Voormekaar
zijn de sociale wijkteams van de gemeente Berkelland. Als medewerker van Voormekaar versterk je de eigen kracht van inwoners bij hun vragen of problemen op gebied van zorg, welzijn, opvoeden, werk en inkomen en maatschappelijke ondersteuning. Je zet hiervoor het informele netwerk in en werkt samen met (buurt)partners. Je weet wat er speelt in de buurt en waar kansen en oplossingsrichtingen liggen, waarbij uitzonderingen er mogen zijn. Mede daardoor kunnen inwoners hun leefomgeving inrichten en besturen.    

Wij zoeken een nieuwe (tijdelijk) collega's voor ons team Neede. Team Neede is op zoek naar een casusregisseur met kennis en ervaring van de Jeugdwet met SKJ registratie.
Maar mochten er meldingen binnen komen op het gebied van Wmo 18+, dan draai jij je hand er niet voor om.  Ons werkgebied is Neede en zitten hier op een buitenlocatie in de kern. De komende maanden draait het om de nieuwe aanbesteding in de Achterhoek en het werk wat hier uit voortvloeit. Mogelijk kan je ook bijspringen in andere Voormekaar Teams.

 Je combineert relevante werkervaring met flexibel denken en handelen. Je hebt een ambitie op (team)ontwikkeling en op het verder professionaliseren van de dienstverlening. Je kunt tegen een stootje en hebt een positieve basishouding. 

 In je rol als casusregisseur zoek je vanuit een brede uitvraag op verschillende leefgebieden samen met de inwoner naar een passende oplossing. Dit betekent dat je aansluit bij vragen van inwoners waarbij je uitgaat van de eigen kracht van de inwoner en zijn of haar netwerk en doorverwijst wanneer nodig. Je ondersteunt bij het maken van een plan en zet de benodigde acties uit. Je onderzoekt ondersteuning die nodig is voor de inwoner en coördineert de ingezette ondersteuning. In overleg bepaal je of er tussentijds aanpassingen nodig zijn. Wanneer de veiligheid van de inwoner in het geding is neem je nadrukkelijk stelling, werk je samen met team Zorg en Veiligheid en voer je de benodigde acties uit.  Je hebt ervaring met het indiceren vanuit de jeugdwet, kennis vanuit indiceren WMO is een pre.

Ervaring in het oppakken van diverse complexe vraagstukken vanuit sociaal domein.

Beschikking over een auto

Daarnaast ben je een echte teamplayer en kun je reflecteren op je eigen professionele handelen. Binnen ons team ben je in staat om zelfstandig, resultaatgericht en met inlevingsvermogen te werken. Je kunt goed grenzen stellen en omgaan met werkdruk. Een goed gesprek ga je niet uit de weg, integendeel. 

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau, in de richting van SPH, MWD en/of Social Work;
3. Aantoonbaar in het bezit van geldige SKJ registratie (benoem het registratienummer en de afloopdatum duidelijk in het cv);
4. Een maximum uurtarief van € 92,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (inclusief of exclusief Flextender fee);
5. Kandidaat is woonachting binnen een straal van 50 kilometer van Borculo (Benoem dit duidelijk in het cv).

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met indiceren vanuit de jeugdwet en de Wmo (Benoem dit duidelijk in het cv) (50 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het oppakken van diverse, complexe hulpvragen in het sociaal domein (Benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
8. Beschikbaar per 1 juli 2025 voor 32 uur gedurende de gehele opdracht, inclusief verlengingen (15 punten);
9. Kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een geldig rijbewijs B en een eigen auto (Benoem dit duidelijk in het cv) (5 punten).

Competenties
In je rol als casusregisseur zoek je vanuit een brede uitvraag op verschillende leefgebieden samen met de inwoner naar een passende oplossing. Dit betekent dat je aansluit bij vragen van inwoners waarbij je uitgaat van de eigen kracht van de inwoner en zijn of haar netwerk en doorverwijst wanneer nodig. Je ondersteunt bij het maken van een plan en zet de benodigde acties uit. Je onderzoekt ondersteuning die nodig is voor de inwoner en coördineert de ingezette ondersteuning. In overleg bepaal je of er tussentijds aanpassingen nodig zijn. Wanneer de veiligheid van de inwoner in het geding is neem je nadrukkelijk stelling, werk je samen met team Zorg en Veiligheid en voer je de benodigde acties uit.  

 Daarnaast ben je een echte teamplayer en kun je reflecteren op je eigen professionele handelen. Binnen ons team ben je in staat om zelfstandig, resultaatgericht en met inlevingsvermogen te werken. Je kunt goed grenzen stellen en omgaan met werkdruk. Een goed gesprek ga je niet uit de weg, integendeel. 

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
3.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma,di,wo, do, vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 25 juni 2025 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 23 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
- De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur