Vastgoedmanager

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Sluit over 2 dagen
115 24 - 36 Gelderland

Begindatum:

23 jun 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

7 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Vastgoedmanager voor Gemeente Arnhem

Opdrachtomschrijving
De Gemeente Arnhem beheert een divers maatschappelijk vastgoedportfolio, waaronder culturele panden, sportaccommodaties, sociale voorzieningen, parkeergarages en gemeentelijke gebouwen. Ter versterking van het beheer zoeken wij een ervaren Vastgoedmanager die verantwoordelijk wordt voor de exploitatie van een deel van deze portefeuille.

Als Vastgoedmanager ben je de spil in het tactisch en operationeel beheer van jouw vastgoedobjecten. Je werkt nauw samen met interne afdelingen en externe partners en hebt een belangrijke rol in het realiseren van gemeentelijke doelstellingen op het gebied van maatschappelijk vastgoed.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Beheren van een toegewezen vastgoedportefeuille, met focus op het beperken van leegstand;

  • Onderhouden van relaties met huurders en externe partners;

  • Uitbreiden van het netwerk rondom de vastgoedobjecten;

  • Initiëren en coördineren van huurovereenkomsten, onderhoudsplannen en benodigde vergunningen;

  • Begeleiden van verbouw- en renovatieprojecten;

  • Bewaken van het onderhoudsbudget en afstemming van werkzaamheden met technische collega’s en projectleiders, bijvoorbeeld op het gebied van verduurzaming;

  • Signaleren van relevante ontwikkelingen en bijdragen aan het behalen van gemeentelijke doelstellingen;

  • Rapporteren aan het management over voortgang en ontwikkelingen binnen jouw portefeuille.

Kandidaat omschrijving
Je bent een ervaren vastgoedprofessional die zowel strategisch als operationeel kan schakelen. Je bent communicatief sterk, een netwerker pur sang, en je weet duurzame relaties op te bouwen en te onderhouden. Met jouw scherpe blik voor kansen en gedegen kennis van vastgoedbeheer weet je complexe vraagstukken effectief op te pakken en tot resultaat te brengen

CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen.

Eisen
Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat.
BENOEM het nummer van deze eis EXPLICIET in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

  1. De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.

  2. De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal vastgoedmanagement, assetmanagement, bedrijfskunde, economie of juridisch.
    10p

  3. De kandidaat heeft aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar werkervaring als vastgoedmanager opgedaan in het vakgebied vastgoedmanagement.
    15p

Wensen
Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de TOELICHTING aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een inhoudelijke situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt.

  1. De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring ervaring met relatiebeheer binnen het maatschappelijk vastgoed.
    10p

    • Onvoldoende t.a.v. de overige aanbiedingen (0 Punten)

    • Matig t.a.v. de overige aanbiedingen (2 Punten)

    • Voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen (4 Punten)

    • Ruim voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen (6 Punten)

    • Goed t.a.v. de overige aanbiedingen (8 Punten)

    • Uitstekend t.a.v. de overige aanbiedingen (10 Punten)

  2. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid.

    • De kandidaat heeft geen aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid. (0 Punten)

    • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de de overheid maar niet bij een gemeente (3 Punten)

    • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid. (5 Punten)

  3. Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijnloopbaan/competentietaal-rijk

    De uitgevraagde competenties voor deze rol zijn:

    • Samenwerken (5 punten)

    • Omgevingsbewustzijn (5 punten)

    • Eigenaarschap (5 punten)

    Punten worden door de gesprekspartners toegekend tijdens een gesprek waarna deze hier verwerkt zullen worden. Deze dienen dus niet ingevuld te worden door de leverancier.

Overige informatie

  • Toelichting op uur per week: 24 tot 36 uur.
    Hybride mogelijk in overleg (50/50)
    Dinsdag en donderdag gewenst op kantoor.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur