Medewerker P&O advies

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Sluit over 6 dagen
80 32 Gelderland

Begindatum:

7 jul 2025

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

18 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

LET OP: In verband met het spoedkarakter van deze opdracht, wordt deze aanvraag verkort uitgezet. Reageren kan tot 25 juni 2025 tot 12.00 uur.

Organisatie
Bij de afdeling P&O richten wij ons op ‘de juiste persoon op de juiste plek’ en dat in de hele organisatie. Medewerkers maken immers het verschil. Met zo’n 35 medewerkers bieden wíj hoogwaardig advies én ondersteuning aan management én medewerkers. De afdeling is volop in ontwikkeling en onderverdeeld in verschillende domeinen: P&O-advies, loopbaan en mobiliteit, vitaliteit en veiligheid, leren en ontwikkelen, recruitment & inhuur en beleid, proces en arbeidsvoorwaarden. Als HR medewerker werk je afdelingsbreed maar ben je onderdeel van het domein P&O advies. Dit team bestaat uit 3 HR businesspartners, 1 P&O adviseur en 2 andere HR medewerkers. Ieder heeft zijn eigen portefeuille en verantwoordelijkheden, maar samen zorgen jullie voor de uitvoering van een eenduidige en professionele HR dienstverlening.

Functiebeschrijving
Als HR medewerker ben jij onderdeel van het team P&O. Met jouw expertise help jij collega’s bij allerlei vragen op HR gebied. Daarnaast lever je afdelingsbreed een bijdrage aan de uitvoering van verschillende projecten. Spreekt dit je aan? En wil je werken binnen een afdeling die volop in beweging is? Dan zijn we op zoek naar jou.

Selectiegesprekken data en/of info: Maandagochtend 30 juni tussen 09:00-13:00.
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Donderdag; Vrijdag.

Omschrijving van de opdracht
Bij Gemeente Arnhem is de uitvoering van het HR beleid belegd in de lijn. In deze rol werk je samen met de HR businesspartners en HR adviseurs maar zoek je ook zelfstandig afstemming met leidinggevenden. De zaken die jij afhandelt zijn divers. Je kunt hierbij denken aan het uitzoeken van/adviseren bij individuele casuïstiek (binnen kaders van onze cao en personeelshandboek), het schrijven van maatwerkbrieven, doorvoeren van lastige mutaties, opstellen van overeenkomsten en beheren van autorisaties. Ook ben je arbeidsvoorwaardenspecialist wat inhoudt dat jij samen met leidinggevenden arbeidsvoorwaardengesprekken voert.

De HR medewerkers beheren de gezamenlijke mailbox waar allerlei HR vraagstukken binnenkomen. Bijvoorbeeld: vragen over salaris, personeelsregelingen, opleidingsmogelijkheden, verzuim, vitaliteit, mobiliteit, mutaties en de cao inclusief toepassing hiervan. Je denkt mee bij nieuwe projecten over inhoud en uitvoering. Ook ben je betrokken bij projecten die een praktisch uitvoerbaar component bevatten, zoals: onboarding van nieuwe medewerkers, optimalisatie van e-HRM, trainingen, doorvoeren van wijzigingen in wet- en regelgeving, digitaliseren en optimaliseren van processen.

Onze P&O afdeling is in ontwikkeling waardoor er in de toekomst genoeg nieuwe werkzaamheden en projecten gaan komen waarbij jouw expertise nodig is.

Kandidaat omschrijving
Wij zoeken een vakgerichte HR professional die gemakkelijk contact legt met zowel leidinggevenden als medewerkers. Je voert zelfstandig HR werkzaamheden uit en bent initiatiefrijk: je komt met ideeën en verbeterpunten en toont lef in het oppakken van nieuwe werkzaamheden. Je kunt goed plannen & organiseren. Wat betekent dat je netjes en ordelijk werkt maar ook planningen bijstuurt, prioriteiten stelt en betrokkenen hierover informeert. Daarnaast kun je goed samenwerken. Je werkt samen met alle collega’s van de verschillende domeinen binnen P&O en herkent de bijdrage van andere disciplines en benut jouw positie door het leggen van verbindingen.

CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen.

Eisen
BENOEM het nummer van deze eis EXPLICIET in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

  1. De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal MBO.

  2. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als opgedaan als medewerker op een personeelsadministratie.

  3. Geen ZZP'er.

Wensen
Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de TOELICHTING aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een inhoudelijke situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt.
De werkervaring zoals gevraagd in de wensen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Noem het nummer van de wens in het CV en benoem in de toelichting de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj] waaruit blijkt dat de kandidaat aan de wens voldoet.

  1. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met Youforce.

    • De kandidaat heeft geen werkervaring met Youforce. (0 Punten)

    • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met Youforce. (5 Punten)

    • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met Youforce. (15 Punten)

  2. De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring met CAO gemeengen.
    15p

  3. Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijnloopbaan/competentietaal-rijk

    De uitgevraagde competenties voor deze rol zijn:

    • Samenwerking (5 punten)

    • Accuraat (5 punten)

    • Communicatief vaardig (5 punten)

    Punten worden door de gesprekspartners toegekend tijdens een gesprek waarna deze hier verwerkt zullen worden. Deze dienen dus niet ingevuld te worden door de leverancier

  4. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid.

    • De kandidaat heeft geen aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid. (0 Punten)

    • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de de overheid maar niet bij een gemeente (3 Punten)

    • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid. (5 Punten)

Let op!:
De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur