Medewerker frontoffice 1

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110,90 36 Gelderland

Begindatum:

27 jan 2025

Einddatum:

25 apr 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

3 jan 2025

Aanleiding
Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling Burgerzaken verantwoordelijk voor hoogwaardige dienstverlening aan burgers en instanties. Dit omvat identiteits- en persoonsgegevensmanagement en de organisatie van verkiezingen. Met een team van 70 betrokken medewerkers staat Burgerzaken centraal in het contact met de burger.

De afdeling is onderverdeeld in vier teams:

  • Identiteit & Adres

  • Burgerlijke Stand

  • Specialisten

  • Ondersteuning

Voor het team Burgerlijke Stand zijn wij op zoek naar versterking vanwege het niet verlengen van het contract van een collega. Dit biedt jou de kans om je expertise in te zetten binnen een dynamische en belangrijke functie.

Wat ga je doen?
Als Allround Specialist Burgerzaken ben je een cruciale schakel in onze dienstverlening. Je:

  • Verwerkt aangiften en aanvragen op het gebied van:

    • Eerste inschrijving;

    • Burgerlijke stand voor burgers van buiten de EU;

    • Opties en naturalisaties;

    • Wijzigingen en correcties van persoonsgegevens.

  • Werkt zowel aan de frontoffice als de backoffice, waarbij je flexibel bent inzetbaar op het Arnhemse stadhuis en de BRP-straat in Zevenaar.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die:

  • Beschikt over een relevante vakopleiding, zoals BOBZ/BABZ of modules van de Publieksacademie;

  • Aantoonbare en ruime werkervaring heeft binnen het vakgebied van burgerzaken;

  • Sociaal vaardig en stressbestendig is, met een klantgerichte houding;

  • Zelfstandig initiatief toont en oplossingsgericht te werk gaat;

  • Nauwkeurig en zorgvuldig werkt;

  • Goed kan samenwerken en netwerken, zowel binnen de afdeling als met externe partners;

  • In staat is collega’s in te werken en te begeleiden op het gebied van specialisaties binnen burgerzaken.

Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie)

Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal een HBO werk- en denkniveau.

  • Kandidaat heeft aantoonbaar ruime ervaring met het verrichten van dergelijke activiteiten binnen het publieke domein, bij voorkeur binnen een gemeentelijke context of een gemeenschappelijke regeling

  • De kandidaat heeft aantoonbaar ruime ervaring met architectuurmodeleringssoftware en het vastleggen van designs, faseringen en meer daarbinnen

Wensen

  • Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/binaries/content/assets/fgr/mijn-loopbaan/competentietaal-rijk/pdf-competentie-gids_april-2024.pdf De uitgevraagde competenties voor deze rol zijn;

    • Onderhandelingsvaardigheid (2 punten) Streeft in onderhandelingssituaties het eigen organisatiebelang na en speelt behendig en gericht in op anderen.

    • Resultaatgerichtheid (2 punten) Maakt een vertaalslag van doelen naar beoogde resultaten en weet deze op een efficiënte en effectieve wijze te realiseren. Toont zich aanspreekbaar op resultaten.

    • Organisatievermogen (2 punten) Bepaalt prioriteiten en geeft de benodigde acties, tijd en middelen aan om ervoor te zorgen dat activiteiten plaats vinden en zaken geregeld worden. Evalueert de voortgang en stelt waar nodig de planning en opzet bij.

    • Kwaliteitsgerichtheid (2 punten) Stelt hoge eisen aan de kwaliteit van het eigen werk. Is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om de kwaliteit te verbeteren.

    • Delegeren (2 punten) Draagt onderdelen van de eigen taak en de daarbij behorende bevoegdheden over aan anderen en stimuleert en instrueert de ander om deze taken en verantwoordelijkhedengoed te vervullen. Punten worden door de gesprekspartners toegekend tijdens een gesprek waarna deze hier verwerkt zullen worden. Deze dienen dus niet ingevuld te worden door de leverancier / ZZP'er.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.