Begindatum:
2 jun 2025Einddatum:
5 okt 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
14 mei 2025(Financieel )Administratief Medewerker Zorg/ Jeugdwet bij Gemeente Arnhem
Ben jij een nauwkeurige en analytische administratief medewerker met ervaring in de Jeugdwet en het Woonplaatsbeginsel? Zoek je een uitdagende rol waarin je jouw expertise kunt inzetten om de zorgaanvragen efficiënt af te handelen? Dan is de functie van Administratief Medewerker Zorg bij de Gemeente Arnhem iets voor jou!
Aanleiding
De Gemeente Arnhem is bezig met het proces om de afhandeling van Verzoeken om Toewijzing extern te beleggen. Tot de overgang naar externe afhandeling willen wij de werkzaamheden tijdelijk invullen met externe inhuur. Dit biedt jou een kans om tijdelijk een sleutelrol te vervullen in het zorg-aanvraagproces en een directe bijdrage te leveren aan het functioneren van de gemeente op dit gebied.
Omschrijving van de opdracht
Als administratief medewerker zorg ben je verantwoordelijk voor het tijdig en correct afhandelen van de Verzoeken om Toewijzing (315-berichten) die zorgaanbieders naar de gemeente sturen. Jij zorgt ervoor dat deze aanvragen voldoen aan de eisen van de Jeugdwet, het Standaard Administratieprotocol en de contractuele afspraken tussen de gemeente en zorgaanbieders.
Jouw belangrijkste taken bestaan uit:
Het zelfstandig beoordelen van de binnengekomen Verzoeken om Toewijzing en deze toetsen aan de geldende wet- en regelgeving.
Het verwerken van deze aanvragen in de administratie en zorgen voor een juiste en tijdige afhandeling, zodat zorgaanbieders zorg kunnen verlenen en declareren.
Het signaleren van afwijkingen of onregelmatigheden en hierover rapporteren aan de leidinggevende.
Het onderhouden van contact met zorgaanbieders voor verduidelijking van aanvragen en het beantwoorden van administratieve vragen.
CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen.
Eisen
BENOEM het nummer van deze eis EXPLICIET in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar administratieve werkervaring opgedaan binnen de Jeugdwet middels berichtenverkeer.
De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van de Jeugdwet.
Wensen
BENOEM het nummer van deze eis EXPLICIET in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de TOELICHTING aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een inhoudelijke situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeeld worden d.m.v. een puntenverdeling.
De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal HBO-niveau
15p
De kandidaat heeft aantoonbaar meer dan 3 jaar administratieve werkervaring opgedaan binnen de Jeugdwet middels berichtenverkeer.
0/20= Onvoldoende t.a.v. de overige aanbiedingen
2/20 = Matig t.a.v. de overige aanbiedingen
8/20 = Voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen
12/20 = Ruim voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen
16/20 = Goed t.a.v. de overige aanbiedingen
20/20= Uitstekend t.a.v. de overige aanbiedingen
De kandidaat heeft aantoonbaar intensieve kennis van de Jeugdwet.
0/15= Onvoldoende t.a.v. de overige aanbiedingen
3/15 = Matig t.a.v. de overige aanbiedingen
6/15 = Voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen
9/15 = Ruim voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen
12/15 = Goed t.a.v. de overige aanbiedingen
15/15= Uitstekend t.a.v. de overige aanbiedingen
Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijnloopbaan/competentietaal-rijk
De uitgevraagde competenties voor deze rol zijn:
Accuratesse Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten.
Stressbestendigheid Blijft effectief presteren onder hoge werk- en tijdsdruk, bij tegenspel en druk door anderen en in onzekere omstandigheden.
Probleemanalyse Signaleert problemen, zoekt en herkent belangrijke informatie, rafelt vraagstukken uiteen en legt verbanden tussen gegevens.
De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid.
0/5= De kandidaat heeft geen aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid. (0 Punten)
3/5= De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de de overheid maar niet bij een gemeente (3 Punten)
5/5= De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid. (5 Punten)
Aanvullende informatie
Toelichting op uur per week: Minimaal 24 uur maximaal 36 uur. Hybride werken is mogelijk, tijdens inwerkperiode volledig op kantoor. Op dinsdag en donderdag is aanwezigheid op kantoor gewenst.
Het is van belang dat de kandidaat direct inzetbaar is binnen het werkveld.
Let op!: De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.