A501001 - medewerker frontoffice 1

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Sluit over 7 dagen
36 Gelderland

Begindatum:

7 jul 2025

Einddatum:

4 okt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 jun 2025

Aanleiding
Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling ID&ADRES verantwoordelijk voor hoogwaardige dienstverlening aan burgers en instanties. Dit omvat identiteits- en persoonsgegevensmanagement en de organisatie van verkiezingen. Met een team van 70 betrokken medewerkers staat Burgerzaken centraal in het contact met de burger.

De afdeling is onderverdeeld in vier teams:

  • Identiteit & Adres
  • Burgerlijke Stand
  • Specialisten
  • Ondersteuning

Voor het team Identiteit & Adres zijn wij op zoek naar versterking vanwege zwangerschap van 1 collega. Dit biedt jou de kans om je expertise in te zetten binnen een dynamische en belangrijke functie.


Wat ga je doen?
Als Allround backoffice medewerker Identiteit & Adres ben je een cruciale schakel in onze dienstverlening. Je:

  • Verwerkt aangiften en aanvragen op het gebied van:
    • Naamgebruik
    • Toestemming verklaringen
    • Verhuizingen
    • Vestigingen
    • Verwerken van toestemmingsverklaring ouder voor reisdocument
  • Werkt met name op de backoffice maar ook weleens op de front office, waarbij je flexibel bent inzetbaar op verschillende locaties.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die:

  • Beschikt over een relevante backoffice werkervaring binnen het werkveld Identiteit en Adressen
  • Aantoonbare en ruime werkervaring heeft binnen het vakgebied van burgerzaken;
  • Sociaal vaardig en stressbestendig is, met een klant gerichte houding;
  • Zelfstandig initiatief toont en oplossingsgericht te werk gaat;
  • Nauwkeurig en zorgvuldig werkt;
  • Goed kan samenwerken en netwerken, zowel binnen de afdeling als met externe partners;
  • In staat is collega’s in te werken en te begeleiden op het gebied van specialisaties binnen burgerzaken.
Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie)
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur