Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Waterschap Vallei en Veluwe
Logo van Waterschap Vallei en Veluwe

Project ondersteunend medewerker B / P06

Steenbokstraat 10, 7324 AX Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

11 aug 2025

Einddatum:

19 jan 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

14 jun 2025
Opdracht tarief 65Opdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opgave/Project ondersteuner (32 uur)
Werken als Opgave/project ondersteuner en bijdragen aan een klimaat robuust en waterbestendig Nederland voor huidige en toekomstige generaties? Duik in de wereld van Waterschap Vallei en Veluwe. Met ruim 600 medewerkers werken wij iedere dag aan veilige dijken, gezuiverd afvalwater en schoon en voldoende water in sloten, beken en kanalen. Dat doen we voor 1,1 miljoen mensen die wonen in ons gebied verspreid over 37 gemeenten. Opgave/project ondersteuners spelen daarbij een onmisbare rol!

Omschrijving van de opdracht
Als Opgave/project ondersteuner ben je, in de aan jou toegewezen projecten of opgaves, onderdeel van een project-/opgaveteam waarin je de cruciale spil bent om het team optimaal te laten functioneren. De belangrijkste taken zijn het proactief ontzorgen, het maken en afstemmen van afspraken, het verzorgen van de verslaglegging, het archiveren en het bieden van ondersteuning bij het plannen van bijeenkomsten. Je wordt in eerste instantie ingezet bij opgaveteams, waar je een belangrijke rol speelt in het team door o.a. het tijdig aanleveren van bestuursvoorstellen en de voortgang hiervan bewaken. Goede afstemming met je collega’s en op de hoogte zijn van de ontwikkelingen binnen de stukkenstroom is hier van belang.

Afdeling en team
Jouw “thuisteam” wordt het team Projectbeheersing-, ondersteuning en contractmanagement wat deel uitmaakt van het projectbureau. Vanuit dit bureau wordt een bijdrage geleverd aan projecten ten behoeve van onze Opgaves Watersysteem, Waterveiligheid en Zuiveren. Van initiatiefase en programmering tot realisatie. Er wordt in het waterschap aandacht besteed aan de flexibiliteit, synergie/samenwerking en wendbaarheid daar waar het de inzet van medewerkers betreft.

Kandidaat omschrijving
Als persoon ben je proactief, flexibel, communicatief vaardig, zelfstandig en neemt je verantwoordelijkheid. Je kunt goed samenwerken en bent prettig in de omgang. Onder druk prioriteren gaat je goed af en je staat stevig in je schoenen. Je hebt aan een half woord genoeg, maar kunt ook doorvragen. Je bent goed in het plannen en organiseren van je eigen werk en kan dit ook voor het werk dat gedaan moet worden voor de diverse projecten en/of programma's. Je hebt minimaal een opleiding op Mbo-niveau, bij voorkeur in een administratieve of secretariële richting. Je hebt ruime kennis van en ervaring met MS Office inclusief MS Teams en ervaring met projectmatig werken is een pré.

Overige informatie

  • Aanvraag reden opmerkingen: Primaire reden is 1:1 vervanging zwangerschapsverlof. Gezien behoeftes en verschuivingen in team is verlenging dan wel vaste aanstelling optioneel na deze periode (indien nog van toepassing).

  • Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.