Begindatum:
1 jan 2023Einddatum:
31 dec 2023Uren per week:
36Publicatiedatum:
23 nov 2022Binnen de afdeling PPIM (projecten, programma’s en interim-management) werken ruim 20 projectleiders/projectmanagers dag in dag uit aan zo’n 200 projecten. Met professionele ondersteuning van 15 projectondersteuners. Een ontwikkelmanager zorgt voor een adequate invulling van de opdracht gevende rol. Tien programmamanagers trekken de voor Apeldoorn strategische programma’s. Een tiental organisatieadviseurs (waarvan een aantal ook interimmanager) ondersteunen met advies en management op de stappen die Apeldoorn zet. Planners, secretaresses, een bedrijfsvoerder, het Expertisecentrum en collega’s en manager, ondersteunen met hun expertise al dit dagelijkse werk. Totaal zijn we met zo’n 75 collega’s.
Voor de ondersteuning op alle gebieden van het project is de afdeling PPIM op zoek naar twee (2) Projectondersteuners.
Dit ga je doen
Als projectondersteuner ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning op alle gebieden van het project. Naast de administratieve ondersteuning van de projectleider en de projectgroep lever je, als rechterhand van de projectleider, in voorkomende gevallen een bredere inzet in het project. Voorbeelden zijn ruimtelijke projecten binnen het programma Energietransitie, het realiseren van woningbouw in de stad, de organisatie van vluchtelingenopvang, en het ontwikkelen van bedrijventerreinen of verschillende herontwikkelingslocaties.
Concreet betekent dit dat jij:
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.