Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Inhuur twee (2) Projectondersteuners

Gemeente Apeldoorn

Marktplein 1, 7311 LR Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 55,00 36 Gelderland

Begindatum:

1 jan 2023

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 nov 2022

Binnen de afdeling PPIM (projecten, programma’s en interim-management) werken ruim 20 projectleiders/projectmanagers dag in dag uit aan zo’n 200 projecten. Met professionele ondersteuning van 15 projectondersteuners. Een ontwikkelmanager zorgt voor een adequate invulling van de opdracht gevende rol. Tien programmamanagers trekken de voor Apeldoorn strategische programma’s. Een tiental organisatieadviseurs (waarvan een aantal ook interimmanager) ondersteunen met advies en management op de stappen die Apeldoorn zet. Planners, secretaresses, een bedrijfsvoerder, het Expertisecentrum en collega’s en manager, ondersteunen met hun expertise al dit dagelijkse werk. Totaal zijn we met zo’n 75 collega’s.

Voor de ondersteuning op alle gebieden van het project is de afdeling PPIM op zoek naar twee (2) Projectondersteuners. 

Dit ga je doen

Als projectondersteuner ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning op alle gebieden van het project. Naast de administratieve ondersteuning van de projectleider en de projectgroep lever je, als rechterhand van de projectleider, in voorkomende gevallen een bredere inzet in het project. Voorbeelden zijn ruimtelijke projecten binnen het programma Energietransitie, het realiseren van woningbouw in de stad, de organisatie van vluchtelingenopvang, en het ontwikkelen van bedrijventerreinen of verschillende herontwikkelingslocaties.

Concreet betekent dit dat jij: 

  • ervoor zorgt dat de voorbereiding, organisatie, verslaglegging en afhandeling van projectvergaderingen en bijeenkomsten op tactisch niveau (bijv. stuurgroepen, landelijke netwerken etc.) plaatsvindt.
  • het gevoel hebt bij de omgeving waarin het project zich begeeft
  • in staat bent het overzicht van je werk te behouden
  • de kansen en bedreigingen voor het project signaleert
  • proactief bent
  • het verbetervoorstellen aan de projectleider doet om de gang van zaken positief te beïnvloeden
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.