GGD Amsterdam - Systeembeheerder met netwerk kennis

Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 36 Noord-Holland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

11 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)
De afdeling automatisering bestaat uit ongeveer 18 FTE bestaande uit systeembeheerders en servicedesk.  Samen zorgen wij voor de ICT omgeving van de GGD Amsterdam. Je maakt deel uit van een servicedesk met 6 collega's. Samen behandelen jullie meldingen - zowel telefonisch, via Topdesk als bij de balie. Daarnaast ga je regelmatig binnen de locaties op pad om de eindklant te helpen of voor het trouble shooten van werkplekken of systemen die gebruikt worden binnen de GGD.
Wij garanderen we de Run van de GGD en werken we mee in de transitie naar de stedelijke regie organisatie. In deze fase van de transitie is het belangrijk dat de kandidaat snel mee kan draaien en goed binnen ons team past. Je doet ervaring op binnen een transformatie bij een team dat uiteindelijk opgeheven gaat worden.

Omschrijving van de opdracht
Het team automatisering van de GGD is in transitie. In het kader van het besluit dat genomen is om alle ICT dienstverlening van de GGD in de stedelijke regie organisatie op te nemen is er een T&T Programma opgezet. De transitie komt in een stroomversnelling.
Naast de reguliere werkzaamheden die de Run optimaal houden is er ook werk vanuit de transitie.
We zijn op zoek naar een systeembeheerder die mee kan werken in de 2e/3e lijn en ondersteuning kan bieden in transitiewerkzaamheden.

Werkzaamheden

  • Het afhandelen van meldingen;

  • Beheer werkzaamheden;

  • Changes voorbereiden en uitvoeren.

  • Inhoudelijk meedenken in oplossingen voor netwerkvraagstukken.

  • Vraagbaak voor service desk.

CV-eisen
U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.

Eisen

  1. Het uurtarief is maximaal € 90- (exclusief BTW) en is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie  en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).

  2. De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau.

  3. Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.
    Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview.

  4. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar binnen een zorgorganisatie gewerkt waar onder andere gebruik wordt gemaakt van Citrix, Netscaler, Ivanti., PVS.

  5. De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring en diepgaande kennis van Intune en is senior in gedrag en communicatie.

  6. De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare netwerk en infrastructuur ervaring inclusief beheer van Firewalls en ervaring met Tenable en SNOW.

Gunningscriteria

  1. De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met 3e lijns Systeembeheer mbt Microsoft RDS 2019 server Ivanti WM support,  Ivanti AM support.

  2. De aangeboden kandidaat aantoonbare ervaring ITIL, Topdesk, Kanban.

  3. De aangeboden kandidaat heeft ervaring met PRTG scripting Active Directory.

  4. De aangeboden kandidaat heeft ervaring met migraties binnen een complexe ICT omgeving.

Aanvullende informatie

  1. Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI

  2. Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Om te controleren of deze registratie voor u van toepassing is doe de Waadi check.

Let op!: Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzper) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzpers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.