Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

GGD Amsterdam - Skilled servicedesk medewerker

Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland

Sluit over 8 dagen
60 Noord-Holland

Begindatum:

1 aug 2025

Einddatum:

31 jul 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

1 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving
Als helpdeskmedewerker maak je deel uit van het team automatisering van de GGD. Samen met de systeembeheerder zorgen wij voor alle ICT van de GGD Amsterdam.

De service desk bestaat uit 6 tot 8 personen en werkt van 7.45 tot 17.00 in shifts. Het hele team bestaat uit ongeveer 20 collega’s. De afdeling automatisering van de GGD gaat onderdeel uitmaken van de regie organisatie van de Gemeente Amsterdam.

Naast onze gewone dienstverlening hebben wij veel extra activiteiten in het kader van deze transformatie. De service desk zal hier ook in meewerken. Na de transformatie houd onze afdeling op te bestaan.

Werkzaamheden

  • Accountbeheer: rechtenbeheer (AD), licentiebeheer;

  • Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware;

    • Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;

    • Neemt desgevraagd deel aan diverse project overleggen;

    • Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting e n instructie aan de gebruikers;

  • Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie):

    • Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware;

    • Bijhouden van de CMDB;

    • Rechtenbeheer AD;

    • Bijhouden van de CMDB. en Rechtenbeheer AD.

Eisen

Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.
De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

  1. Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.
    Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

  2. De aangeboden kandidaat moet in het bezit zijn van een MBO4 opleiding binnen de ICT op netwerk gebied.

  3. De aangeboden kandidaat moet in het laatste jaar werkzaam zijn geweest binnen een skilled servicedesk in de ICT dienstverlening in de zorgsector.

  4. De aangeboden kandidaat moet aantoonbare kennis van Active Directory en Azure Active Directory hebben en heeft gewerkt met Citrix en Citrix Director in het afgelopen jaar.

  5. De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar aantoonbare ervaring met SKYPE for business, Quandago en Teams telefonie hebben.

  6. De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar ervaring met floor walking, ondersteuning bij netwerkmigraties en telefoniemigraties hebben.

Wensen en competenties

Wensen

Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.
De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

  1. De aangeboden kandidaat is in het bezit zijn van ITIL 4 Foundation.
    Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.
    19p

  2. De aangeboden kandidaat is in het bezit van een Rijbewijs B i.v.m. buitendiensten en flexibele houding in verband met shift.
    19p

  3. De aangeboden kandidaat heeft minimaal één (1) jaar aantoonbare werkervaring met Topdesk 
    15p

  4. De aangeboden kandidaat moet binnen de laatste 2 jaar op een skilled service desk gewerkt hebben met onsite support
    10p

  5. De aangeboden kandidaat is in bezit van Rijbewijs B i.v.m. buitendiensten en flexibele houding in verband met shifts.
    15p

  6. De aangeboden kandidaat moet bereid zijn sporadisch buiten kantoor uren migraties uit te voeren.
    10p

  7. Het uurtarief voor deze tender bedraagt minimaal € 55,- en maximaal € 60,-
    Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen.
    30p

Competenties

  • Analytisch vermogen: Kan hoofd- en bijzaken onderscheiden, een vraagstelling in onderdelen uitsplitsen en logische verbanden leggen tussen de verschillende deelaspecten.
    5p

  • Omgevingsbewustzijn: Laat blijken goed geïnformeerd te zijn over vakinhoudelijke, organisatorische, maatschappelijke, politieke ontwikkelingen of andere omgevingsfactoren en weet deze effectief te benutten voor de eigen functie of organisatie.
    5p

  • Klantgerichtheid: Speelt in op de wensen en behoeften van de klant.
    5p

  • Samenwerken: Levert een constructieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat, in het bijzonder aan de sfeer en de relaties binnen de groep of het team.
    5p

  • Resultaatgerichtheid: Concrete doelen als uitgangspunt nemen voor het eigen gedrag en hieraan vasthouden totdat het doel bereikt is.
    5p

  • Verantwoordelijkheid: Is aanspreekbaar op eigen handelen en/of dat van anderen en neemt de consequenties.
    5p

Organisatie en team

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)
We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega’s zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega’s, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad. We streven daarbij naar een personeelsbestand dat een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Amsterdam. Dus wie jij ook bent: bij ons ben je van harte welkom!

De afdeling automatisering bestaat uit een helpdesk en systeembeheer. Samen zorgen wij voor de ICT omgeving van de GGD Amsterdam. Je maakt deel uit van een servicedesk met 6 tot 8 collega's. Samen behandelen jullie meldingen - zowel telefonisch, via Topdesk als bij de balie. Daarnaast ga je regelmatig binnen de locaties op pad om de eindklant te helpen of voor het trouble shooten van werkplekken of systemen die gebruikt worden binnen de GGD.

Gespreksinformatie

Aantal kandidaten dat u mag aanbieden:2
Aantal kandidaten op interview:4
Planning interviews: nader te bepalen

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

CV-eisen
U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.

Aanvullende informatie

  • Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI

  • Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Om te controleren of deze registratie voor u van toepassing is doe de Waadi check

  • Werklocatie: Nieuwe Achtergracht, 100, 1018WT, AMSTERDAM

  • Optioneel tot verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.

  • U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat.
    Vul in:

    • organisatie

    • naam contactpersoon

    • telefoonnummer contactpersoon.

Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie. 
Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn

Let op!: 
De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld. Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzper) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzpers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur