Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
28 feb 2026Uren per week:
20 - 32Publicatiedatum:
26 jun 2025Doel van de opdracht
De medewerker informatiebeheer wordt ingezet voor het uitvoeren van wettelijke en noodzakelijke taken op het gebied van informatiebeheer. De opdracht richt zich primair op het wegwerken van bestaande achterstanden en het structureel verbeteren van de informatiehuishouding. Zowel eenmalige correctieve acties als duurzame kwaliteitsborging worden uitgevoerd, conform de Archiefwet en overige relevante wet- en regelgeving.
Achtergrond en urgentie
Door capaciteitsgebrek en externe omstandigheden, waaronder de coronapandemie, zijn de wettelijke verplichtingen met betrekking tot archief- en informatiebeheer niet volledig nagekomen. Dit is onder meer vastgesteld in diverse inspectierapporten. Een goed functionerend informatiebeheer is essentieel voor het borgen van interne processen, het kunnen afleggen van wettelijke verantwoording en het correct kunnen afhandelen van externe informatieverzoeken (zoals op basis van de Wet open overheid Woo).
Werkzaamheden / taken
De medewerker informatiebeheer verricht uitvoerende en signalerende werkzaamheden, in nauwe samenwerking met de informatieadviseur. De taken omvatten onder andere:
Niet bekend
Aantal kandidaten: maximaal 5
Gespreksvorm: sollicitatiegesprek
Aantal gesprekken per kandidaat: 1
Gespreksduur: 30 minuten
Gesprekslocatie: voorkeur op locatie
Deelnemers aan de gesprekken: Eelco Neuman (teamleider Informatievoorziening) Alla Chtcherbakova en Laszlo Kreeft (adviseurs informatiemanagement)
Toelichting op rooster
De inzet bedraagt minimaal 20 uur en maximaal 32 uur per week. De exacte uren worden afgestemd in overleg met de opdrachtgever.
Dienstencategorie
Gezondheidszorg en maatschappelijke dienstverlening
Beschikbaarheid
De kandidaat is per 1 september beschikbaar voor de opdracht.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning VOG Verklaring van geheimhouding en integriteit
Weging prijsdeel: 40 %
Weging: 5 %
Weging: 10 %
Weging: 8 %
Weging: 7 %
Weging: 10 %
Weging: 20 %