thumbnail
thumbnail

Juridisch Adviseur Inkoop & Aanbesteding

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
100
24 Noord-Holland

Begindatum:

19 jun 2023

Einddatum:

24 dec 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

23 mei 2023

Omschrijving van de opdracht
Als Juridisch Adviseur Inkoop & Aanbesteding heb je een centrale rol binnen onze organisatie. In verband met uitval van een vaste medewerker en het begeleiden van een nieuwe collega, zijn wij tijdelijk op zoek naar een ervaren Juridisch Adviseur Inkoop & Aanbesteding.

Als Juridisch Adviseur Inkoop & Aanbesteding houd je je bezig met diverse soorten aanbestedingen en contracten. Daarnaast beantwoord je vragen die vanuit contractmanagement volgen. Tevens ben je een sparringpartner voor de inkoopadviseurs en de inkopende afdelingen, adviseer je bij het opstellen van overeenkomsten.
Daarnaast begeleid je een nieuwe medewerker in het inwerkproces.

De kerntaken van het gehele team Juridische Zaken liggen op het gebied van de behandeling van bezwaar- en (hoger) beroepsprocedures, interne juridische advisering, advisering op de specifieke terreinen van de Wet tijdelijk huisverbod, Privacy-, Subsidie-, Ambtenaren-, Aanbestedings- en Contractenrecht en tot slot de afhandeling van aansprakelijkheidstellingen.

Kandidaatomschrijving

Profiel

  • Een WO werk- en denkniveau, aangevuld met een opleiding Privaatrecht.

  • Een opleiding in de richting van aanbestedingsrecht.

  • Ervaring op het gebied van contractenrecht/aanbestedingsrecht.

  • Ervaring in de publieke sector.

Als Juridisch Adviseur beschik je over de volgende competenties:

  • Klantgericht.

  • Resultaatgericht.

  • Betrouwbaar.

  • Communicatief vaardig op diverse niveaus.

  • Analytisch.

  • Overtuigingskracht.

  • Samenwerken.

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.

VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen

Interviewplanning
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op maandag 5 juni in het raadhuis te Amstelveen. De kandidaat dient op die dag beschikbaar te zijn.

Toelichting op rooster
20 uur is bespreekbaar.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

Eisen

  • Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als juridisch adviseur in aanbestedingsprocedures en contractrecht, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.

  • Op cv aantoonbaar een afgeronde opleiding in de richting van Privaatrecht.

Gunningscriteria

  • Op cv aantoonbaar een afgeronde opleiding in de richting van Aanbestedingsrecht.

  • Op cv aantoonbaar ruime werkervaring als Juridisch Adviseur binnen de publieke sector, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.

  • Op cv aantoonbaar werkervaring met aanbestedingen en contracten binnen verschillende domeinen, bijvoorbeeld fysiek en sociaal domein, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Juridisch Adviseur Inkoop & Aanbesteding die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.