Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland
Begindatum:
22 aug 2022Einddatum:
22 mrt 2023Uren per week:
36Publicatiedatum:
5 aug 2022Opdrachtomschrijving
De regering maakte in december 2021 bekend dat huishoudens met een inkomen op of net boven het sociaal minimum ongeveer € 200,- ontvangen via gemeenten. De € 200,- is bedoeld om hen te helpen om de energierekening te betalen. Omdat de energieprijzen hard stijgen, heeft het kabinet op 11 maart 2022 aangekondigd dat de toeslag wordt verhoogd naar € 800,-. Inwoners die een bijstandsuitkering ontvangen, zullen de toeslag automatisch ontvangen. Er zullen ook huishoudens zijn die de toeslag zelf moeten aanvragen.
Functiebeschrijving
Afhandelen van aanvragen voor energietoeslag.
Beoordelen van klantgegevens en inkomensgegevens.
Toewijzen of afwijzen van aanvraag.
Opstellen van rapportages en beschikkingen.
Klantcontact, (telefonisch) informeren van inwoners i.k.v. energietoeslag.
Profiel
HBO werk- en denkniveau.
Een afgeronde opleiding in de richting van SJD.
Ervaring op het gebied bijzondere bijstand/ minimaregelingen / Tozo / Tonk.
Ervaring met Suite.
Competenties
Klantgericht.
Resultaatgericht.
Betrouwbaar.
Dienstverlenend.
Analytisch.
Proactief
Productief.
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
BYOD
Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist.
Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
Interviewplanning
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op donderdag 18 augustus. De kandidaat dient op dat tijdstip beschikbaar te zijn.
Toelichting op rooster
Minimaal 32 uur inzetbaar.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.