Begindatum:
1 aug 2025Einddatum:
31 jan 2026Uren per week:
20 - 24Publicatiedatum:
15 jul 2025Als Medewerker Leerlingenvervoer voer je alle voorkomende werkzaamheden uit op het gebied van leerlingenvervoer. Dit varieert van het verrichten van (complexe) administratieve werkzaamheden tot het onderhouden van contacten met klanten, leveranciers en andere externe partners. Je handelt alle aanvragen op het gebied van leerlingenvervoer af en past in voorkomende gevallen (bijv. bij bezwaar) pre-mediation toe. In de functie heb je contact met de klant en externe partners over kostenbesparende instrumenten en maakt en verstrekt managementrapportages voor in- en extern gebruik.
Verantwoordelijkheden
Deze functie is ingeschaald in schaal 7 cao Gemeenten.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZPers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
De gesprekken vinden plaats op 24 of 25 juli 2025. We vragen hier rekening mee te houden.
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.
U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.
De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 20 - 24 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.