Begindatum:
28 jul 2025Einddatum:
28 dec 2025Uren per week:
26 - 32Publicatiedatum:
11 jul 2025Als Regisseur Jeugd pak je veiligheidszaken op, waarbij soms sprake is van meervoudige complexe problematiek. Jij bent het aanspreekpunt voor de jeugdige/het gezin en de hulpverleners. Hierbij krijg jij duidelijk wat er echt speelt. Je werkt samen met gezinnen om plannen te maken, volgens het principe van een gezin, een plan en een regisseur. Je onderzoekt en beoordeelt veiligheidssituaties en zet hier, indien nodig, verdere stappen. Je coördineert de hulpverlening, je organiseert besprekingen en onderhoudt contacten met betrokken partijen. Je kunt de veiligheid van de jongere op de eerste plaats zetten en beoordelen of er risico's zijn voor hun ontwikkeling. Je hebt een brede blik en bent sterk in de analyse van problematiek. Daar waar nodig is, stel je veiligheidsplannen op. Je wordt hierbij ondersteund door collega's. Samen met het gezin zoek je naar passende oplossingen, grijp je in bij crisissituaties, ben je besluitvaardig en maak je gebruik van hun sociale netwerk. Je indiceert en geeft beschikkingen af. Het uiteindelijke doel is dat het gezin weer in hun kracht komt te staan.
Een relevante HBO opleiding;
Je hebt minimaal 1 jaar ervaring als regisseur jeugd of zeer vergelijkbare functie;
SKJ registratie;
U voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe.
Mate van ervaring met genoemde werkzaamheden als regisseur jeugd;
Gewicht: 50 %
Kennis van en ervaring met de benaderingswijze Signs of Safety;
Gewicht: 30 %
Recente ervaring met Suite voor Sociaal Domein.
Gewicht: 20 %
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van kwaliteit: 60 %
Gewicht van prijs: 40 %
Het vermogen om verschillende behoeften af te wegen en kunt omgaan met tegengestelde belangen.
Uitstekende communicatieve en adviesvaardigheden.
Het vermogen om je kwetsbaar op te stellen en delen van informatie.
Zelfstandig werken en tegelijk snel de samenwerking zoeken.
Als Regisseur Jeugd maak je deel uit van het team Uitvoering Sociaal Domein. Binnen dit team wordt onderscheid gemaakt tussen de werkzaamheden van het gebiedsteam en de administratie/ondersteuning. Hierbij staat samenwerking op nummer een.
Binnen het gebiedsteam zijn die aandachtsgebieden bij elkaar georganiseerd waar integraal en multidisciplinair dient te worden samengewerkt ten behoeve van het bieden van zorgverlening en ondersteuning aan individuen en gezinnen. Dit zijn de medewerkers die direct contact met inwoners hebben, hulpvragen in beeld brengen en daarvoor, als dat nodig is, samen met hen een plan maken. Er is regelmatig casuistiek-overleg en intervisie
De medewerkers van administratie/ondersteuning vervullen een adviserende, ondernemende, verantwoordende, toezichthoudende, kwaliteit borgende en administrerende rol ten behoeve van de gebiedsteams. Aandachtsgebieden zijn daarbij onder andere inkomensondersteuning, WMO, verhaal op onderhoudsplichtigen, terugvordering, incasseren van vorderingen, toezichthouders sociaal domein, juridisch advies en ondersteuning, uitkeringsadministratie, kwaliteitsbevordering en accountbeheer.
Als Inschrijver in de top is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 28 juli 2025 tot en met 28 december 2025 voor 26 tot 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel 2 maal worden verlengd, voor telkens maximaal 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal pagina's A4. De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.