Werkvoorbereider Civiele Techniek

De Rede 1, 8251 ER Dronten, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 24-36 Flevoland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

24-36

Publicatiedatum:

19 nov 2024

Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Organisatie
Dronten is een dynamische en ambitieuze gemeente, gelegen in het hart van Flevoland, waar rust en ruimte hand in hand gaan met innovatie en ontwikkeling. Met haar groene landschappen en bruisende dorpskernen is Dronten een plek waar gezinnen, ondernemers en natuurliefhebbers zich thuis voelen. Gemeente Dronten staat voor innovatie, inclusiviteit en het bouwen aan een toekomstbestendige gemeenschap richting 2050. Waar we nu op ruim 44.000 inwoners zitten, willen we in 2050 richting de 60.000 inwoners gegroeid zijn. Onze visie is gebaseerd op de principes van midden in de samenleving staan, verbinden, dienstverlenend zijn, vertrouwen, en werken aan gemeenschappelijke opgaven. De lijnen zijn kort en bij alles wat we doen gaan we voor toegevoegde waarde en verbetering. Een lerende organisatie: dat willen wij zijn en uitdragen. We staan open voor feedback en geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen.

Opdracht

  • Uitwerken van civieltechnische en stedenbouwkundige ontwerpen tot besteks- en uitvoeringstekeningen met AutoCad;

  • Opstellen van ramingen en bestekken volgens de RAW-systematiek;

  • Deelnemen aan interne en externe overleggen;

  • Onderhouden van contacten met betrokken partijen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en laptop c.q. ipad moet meenemen voor alle zakelijke contacten; 
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Aantoonbare werkervaring bij een gemeente of ingenieursbureau;
4.  Uurtarief maximaal €90,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 richting civiele techniek (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbar4e werkervaring met het inrichten/technisch ontwerpen van de openbare ruimte (benoem separaat 2 voorbeelden hiervan in het cv) (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met MicroStation en/of AutoCAD (10 punten);
8. Aantoonbare praktische- en theoretische kennis van UAV/RAW methodiek (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met de inrichting van de openbare ruimte met een duurzame en klimaatbestendige insteek (benoem separaat een voorbeeld hiervan in het cv) (10 punten).
10. Aantoonbare werkervaring met de ontwikkeling van bestekken (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten)

Competenties

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau.

  • Praktische en theoretische kennis op het gebied van civiele techniek (UAV/RAW).

  • Bij voorkeur 3-5 jaar ervaring met het inrichten/technisch ontwerpen van de openbare ruimte.

  • Ervaring met de ontwikkeling van bestekken

  • Een duurzaam- en klimaatbestendige blik op de openbare ruimte.

  • Microstation/AutoCAD is een pre, maar niet echt noodzakelijk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 4 december 2024 van 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 3 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.