Personal assistent

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
- 24 Gelderland

Begindatum:

13 jan 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

3 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Maken we een Connectie?
We zijn op korte termijn op zoek naar personal assistant in verband met piekbelasting.

Houd je van dynamiek in je werk, waarbij geen dag hetzelfde is? Dan is de volgende functie iets voor jou:

 

Personal Assistant
24 uur | HBO

 

Dit ben jij!
Plannen, organiseren en ondersteunen zijn voor jou een tweede natuur – dat staat buiten kijf. Je bent een echte aanpakker, die snel kan schakelen en altijd initiatief neemt. Met een HBO werk- en denkniveau maak je moeiteloos verbinding, zowel binnen als buiten de organisatie. Je bent bestuurlijk sensitief, samenwerkingsgericht en blinkt uit in flexibiliteit en communicatie, zowel mondeling als schriftelijk. Nauwkeurigheid en resultaatgerichtheid zijn jouw handelsmerk.

  • Als sparringpartner voor je opdrachtgever en collega’s kijk je vanuit verschillende perspectieven naar vraagstukken. Je biedt respectvolle, duidelijke feedback en komt met frisse ideeën.

  • Je anticipeert op problemen en lost ze op voordat ze zich voordoen, waarbij je verantwoordelijkheid neemt voor je keuzes.

Je gaat ondersteuning geven aan afdeling Veiligheid Handhaving & Vergunningen. Je werkzaamheden zijn in de basis:
- Agendabeheer afdeling
- Emailbeheer
- Vervanging bij afwezigheid collega
- Ondersteuning personeelsadministratie
- Ondersteuning facturatie

Verplichte werkdag is vrijdag. Overige uren in goed overleg bespreekbaar.
 



Let op; Deze aanvraag staat gelijktijdig open op het Dynamisch Aankoopsysteem en bij onze raamcontractpartners (uitzendbureaus) vanwege de spoed die we hebben met deze aanvraag. Bij gelijke geschiktheid zullen de kandidaten van de raamcontractpartners voorrang hebben op de kandidaten die via de DAS komen. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.