Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
31 okt 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
17 jun 2025Opdrachtomschrijving:
Voor de ondersteuning van ons team zijn wij op zoek naar een ervaren en klantgerichte Beheerder AV-middelen. In deze rol ben je samen met collega’s verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van audiovisuele middelen binnen diverse gemeentelijke locaties. Je werkzaamheden zijn gericht op het operationeel houden, beheren en ondersteunen van AV-systemen in onder andere vergaderruimtes, raadszalen, commissiekamers en bij narrowcasting. De inhuuraanvraag is vanwege piekwerkzaamheden de komende maanden en om vakanties van collega's op te vangen.
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:
Dagelijks beheer van AV-middelen binnen gemeentelijke gebouwen, waaronder:
Narrowcasting-systemen;
AV-installaties in raadszalen en commissiekamers;
AV-voorzieningen in vergaderruimtes, inclusief Roombooker-panelen;
Technisch beheer van audioapparatuur (zoals recorders) en bedieningssystemen;
Inrichten en technisch beheren van mini computers (Next Unit of Computing) ten behoeve van Teams VC en vergadersystemen;
Registratie en beheer van AV-componenten in Topdesk (CMDB);
Oplossen van incidenten en technische storingen;
Klantgerichte ondersteuning op locatie;
Werken volgens planning, ook onder tijdsdruk.
Gevraagd profiel:
Minimaal HBO werk- en denkniveau;
Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als AV-beheerder;
Kennis van en ervaring met:
Narrowcasting;
(Technisch) beheer van audioapparatuur en AV-bedieningsmiddelen;
Inrichting en technisch beheer van mini-PC’s (NUC’s);
Topdesk (CMDB);
Sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
Klantgericht, oplossingsgericht, proactief en flexibel;
In staat om zelfstandig en nauwkeurig te werken;
In bezit van rijbewijs B in verband met werkzaamheden op verschillende locaties.
Locatie:
Diverse gemeentelijke locaties, zoals Rheden (De Steeg), Renkum (Oosterbeek) en Arnhem (reisbereidheid vereist)
Men kan gebruik maken van vervoersmiddelen van De Connectie / Arnhem, een eigen auto is dus niet nodig.