Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker APV & bijzondere wetten

(DASTwente) Gemeente Dinkelland, Gemeente Tubbergen & Noaberkracht

nicolaasplein 5, 7591 MA Denekamp, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Overijssel

Begindatum:

1 jan 2023

Einddatum:

30 apr 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

25 nov 2022
Wij zijn Noaberkracht Dinkelland Tubbergen. Een ondernemende en betrokken organisatie van twee gemeenten die waardevolle en duurzame effecten voor de samenleving wil bereiken. Onze samenleving heeft een grote ambitie en dit willen we graag als overheidspartners ondersteunen. Om maatschappelijke effecten te bereiken werken wij volgens de principes van doelsturing, project- en procesmanagement en programmamanagement.

Wij zoeken ter versterking van ons organisatieonderdeel Publieke dienstverlening, team APV & Bijzondere wetten, voor de duur van tenminste 4 maanden voor 24-32 uur per week een

Medewerker APV & bijzondere wetten

De werkzaamheden van het team bestaan uit het afhandelen van aanvragen op het gebied van de APV en bijzondere wetten. Wij begeleiden daar waar nodig aanvragers in het proces, denken in oplossingen en doen dit zonder de veiligheid uit het oog te verliezen. Voor het team zoeken we een collega die kan meedenken over en het schrijven van beleid(regels) op het vakgebied.

Wie ben jij?
Jij staat midden in de samenleving, bent verbindend, durft verantwoordelijkheid te nemen en kunt samenwerken. Als team organiseren we zelf ons werk en staan we gezamenlijk voor de kwaliteit van de inhoud en het proces en hier kun jij je steentje aan bijdragen.

Wat ga jij doen?
  • Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van aanvragen op het gebied van de APV en de bijzondere wetten, waaronder voornamelijk aanvragen om evenementenvergunning en alcoholwetvergunning.
  • Je hebt een rol en verantwoordelijkheid bij het continue verbeteren van de aanpak van de werkprocessen.
  • Je bent samen met je collega’s het aanspreekpunt voor het aandachtsgebied en fungeert als klankbord voor het bestuur, de organisatie en je directe collega’s.
Wat heb jij?
  • Je bent HBO opgeleid met bij voorkeur een juridische achtergrond.
  • Je hebt zeer recente ervaring en gedegen kennis op het betreffende vakgebied.
  • Je bent in staat om overstijgend te kunnen denken.
  • Je bent een teamplayer, je kunt je kennis en vaardigheden overdragen op je directe collega’s.
  • Je bent politiek sensitief en je weet wat er speelt in je (werk)omgeving.
Wat hebben wij?
Een baan in een organisatie die het echt anders wil doen. Je gaat werken op de Noaberkracht manier. Daarmee bedoelen we dat jij aangeeft hoe jij het beste kunt werken op basis van het principe: “je moet zijn daar waar je nodig bent”. Buiten de dagelijkse overlegmomenten werk je tijd- en plaats onafhankelijk. Je maakt afspraken over je aanwezigheid en bereikbaarheid. Uiteraard krijg je van ons de beschikking over moderne communicatiemiddelen.

 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.