Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Accountmanager Economie

Burgemeester Berghuisplein 1, 8261 DD Kampen, Nederland

Sluit over 6 dagen
100 4-16 per week (gemiddeld 8 uur) Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

4 - 16

Publicatiedatum:

28 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De aanbestedingen van buitenreclame vragen veel specifieke expertise. Deze aanbesteding moet begeleid worden en de overige buitenreclamezaken (beleidsmatig en organisatorisch) moeten ook in goede banen geleid worden. Daarnaast is voor de grondverkoop en accountmanagement voor de Koekoekspolder geen expertise in het huidige team EZ. Ten slotte poppen er in een EZ team ad hoc zaken op die niet altijd direct bij een ambtenaar kunnen worden belegd.

De opdracht behelst derhalve een vaste inzet van ca. 8 uur per week icm capaciteit op werkelijke uren tot een maximum van nog eens 8 uur voor pieken.

Kort samengevat maken de volgende onderdelen uit van de vraag:

  • Coordinatie en ondersteuning gemeentelijke taken betreffende beleid en uitvoering van de diverse buitenreclames;
  • Verzorgen van accountmanagement en onderhandelingen grondverkoop Koekoekspolder (continuering huidige opdracht);
  • Overige zaken op het gebied van accountmanagement en Economische Zaken.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring binnen het werkveld economie, grondbeleid en aanbesteding (benoem dit expliciet in het cv);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur economie binnen een gemeente;
  • Een maximum uurtarief van 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau richting economie, bestuurskunde of planologie (10 punten);
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur economie binnen een gemeente (60 punten);
  • Beschikbaar per maandag 14 juli 2025 voor gemiddeld 8 uur per week inclusief eventuele verlengingen (30 punten).

Competenties

  • Communicatief;
  • Ondernemend;
  • Teamspeler;
  • Bestuurlijk sensitief.

Organisatie en team

Organisatie Kampen is een groeiende gemeente die volop in ontwikkeling is. De organisatie zet zich iedere dag in samen met de inwoners om goed wonen, werken en verblijven te realiseren. Een leefomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Daarbij staan we voor grote maatschappelijke opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie naar een circulaire economie, duurzame landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. De gemeente Kampen heeft met haar ruim 55.000 inwoners en zon 550 medewerkers verdeeld over 11 afdelingen een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om veel collegas persoonlijk te kennen. Dat vinden we belangrijk in Kampen.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 8 juli 2025 vanaf 15.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 7 juli 2025 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. De Opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring / geheimhoudingsverklaring vragen. De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 1 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 2 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 4 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur