Blankenburgerstraat 28, 7481 EB Haaksbergen, Nederland
Begindatum:
7 apr 2025Einddatum:
30 jun 2025Uren per week:
8-16Publicatiedatum:
18 mrt 2025Team
Binnen het team Omgeving en Ontwikkeling zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. In dit team werken projectleiders, beleidsmedewerkers, planologen en vergunningverleners samen aan verschillende opgaven in de fysieke leefomgeving, zoals het realiseren van nieuwe woningen en de toekomst van het buitengebied. Als Medewerker Grondzaken ga je deel uitmaken van het team van ongeveer 25 medewerkers.
Jij kan in jouw rol een junior medewerker inwerken en begeleiden.
Omschrijving van de opdracht
Je behandelt alle verzoeken om aankoop, verkoop, vestiging van zakelijke rechten, huur of gebruik van gemeentegrond en gemeentelijke panden. Alle werkzaamheden, vanaf het eerste verzoek tot en met het opstellen van een overeenkomst of de overdracht bij de notaris handel je zelfstandig af;
Je draagt zorg voor de uitgifte van bouwkavels, waarbij jij je met diverse aspecten bezig houdt. Dit kan variëren van het bedenken en opstellen van de verkoopstrategie, informatieverstrekking, vervaardigen kaartmateriaal tot en met de afwikkeling van de koopovereenkomst;
Je adviseert over en stelt anterieure overeenkomsten op;
Je bent binnen de gemeente het aanspreekpunt ten aanzien van (cultureel)erfgoed.
Je adviseert over overige privaatrechtelijke vraagstukken;
Je stelt adviesnota’s aan college op met betrekking tot grondzaken
CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Eisen
Je beschikt minimaal over 4 jaar werkervaring op het gebied van grondzaken
Gunningscriteria
Je bent in het bezit van een afgeronde relevante opleiding op minimaal Hbo-niveau (bijv. rechten of vastgoedkunde);
5 Punten
Je beschikt minimaal over 4 jaar werkervaring op het gebied van grondzaken
10 punten
Kandidaat beschikt over 6 jaar op meer ervaring (10 Punten)
Kandidaat beschikt over 4 tot 5 jaar ervaring (5 Punten)
Kandidaat beschikt over minder dan 4 jaar ervaring (0 Punten)
Relevante werkervaring binnen een gemeente is een pré
10 punten
Aantoonbaar senior niveau en uitgebreide ervaring in het begeleiden en ondersteunen van junior medewerkers.
10 punten
De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
15 punten
doortastend
proactief
zelfstandig
flexibel.
klantgericht
communicatief vaardig
Aanvullende informatie
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).
Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
Let op!: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.