Senior medewerker grondzaken

Blankenburgerstraat 28, 7481 EB Haaksbergen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 8-16 Overijssel

Begindatum:

7 apr 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

8-16

Publicatiedatum:

18 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Team
Binnen het team Omgeving en Ontwikkeling zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. In dit team werken projectleiders, beleidsmedewerkers, planologen en vergunningverleners samen aan verschillende opgaven in de fysieke leefomgeving, zoals het realiseren van nieuwe woningen en de toekomst van het buitengebied. Als Medewerker Grondzaken ga je deel uitmaken van het team van ongeveer 25 medewerkers.

Jij kan in jouw rol een junior medewerker inwerken en begeleiden.

Omschrijving van de opdracht

  • Je behandelt alle verzoeken om aankoop, verkoop, vestiging van zakelijke rechten, huur of gebruik van gemeentegrond en gemeentelijke panden. Alle werkzaamheden, vanaf het eerste verzoek tot en met het opstellen van een overeenkomst of de overdracht bij de notaris handel je zelfstandig af;

  • Je draagt zorg voor de uitgifte van bouwkavels, waarbij jij je met diverse aspecten bezig houdt. Dit kan variëren van het bedenken en opstellen van de verkoopstrategie, informatieverstrekking, vervaardigen kaartmateriaal tot en met de afwikkeling van de koopovereenkomst;

  • Je adviseert over en stelt anterieure overeenkomsten op;

  • Je bent binnen de gemeente het aanspreekpunt ten aanzien van (cultureel)erfgoed.

  • Je adviseert over overige privaatrechtelijke vraagstukken;

  • Je stelt adviesnota’s aan college op met betrekking tot grondzaken

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Eisen

  1. Je beschikt minimaal over 4 jaar werkervaring op het gebied van grondzaken

Gunningscriteria

  1. Je bent in het bezit van een afgeronde relevante opleiding op minimaal Hbo-niveau (bijv. rechten of vastgoedkunde);
    5 Punten

  2. Je beschikt minimaal over 4 jaar werkervaring op het gebied van grondzaken
    10 punten

    • Kandidaat beschikt over 6 jaar op meer ervaring (10 Punten)

    • Kandidaat beschikt over 4 tot 5 jaar ervaring (5 Punten)

    • Kandidaat beschikt over minder dan 4 jaar ervaring (0 Punten)

  3. Relevante werkervaring binnen een gemeente is een pré
    10 punten

  4. Aantoonbaar senior niveau en uitgebreide ervaring in het begeleiden en ondersteunen van junior medewerkers.
    10 punten

  5. De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
    15 punten

    • doortastend

    • proactief

    • zelfstandig

    • flexibel.

    • klantgericht

    • communicatief vaardig

Aanvullende informatie

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

Let op!: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.