Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland
Begindatum:
15 jul 2024Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
20-36 uur per weekPublicatiedatum:
27 jun 2024Omschrijving van de opdracht
Alle voorkomende administratieve HR werkzaamheden.
Verantwoordelijkheden
Muteren, beheren digitale AFAS systeem, projectondersteuning, agenda beheer, vergaderingen, CAO vragen, loondispensatie, loonsubsidies, subsidies praktijkleren.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor 20-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient alle gevraagde onderdelen in te vullen.
2 á 5 jaar relevante HR medewerker ervaring
Minimaal MBO + erkende opleiding gericht op personeelsmanagement
Maximaal 1 dag per week thuiswerken bij full time dienstverband
Maximale reisafstand 60 km enkele reis
Wensen
40 %
Minimaal MBO + erkende opleiding gericht op personeelsmanagement
50 %
2 á 5 jaar relevante HR medewerker ervaring
10 %
Meerjarig AFAS werkervaring in gebruik en een pré is ervaring binnen functioneel beheer