Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Frontoffice medewerker Jeugd

Gemeente Zwartewaterland

Telvorenstraat, 8061 CB Hasselt, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Overijssel

Begindatum:

1 okt 2022

Einddatum:

1 apr 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

20 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Organisatie
Beleef de Gemeente Zwartewaterland
De gemeente Zwartewaterland bestaat uit 3 kernen en een mooi buitengebied. Genemuiden staat bekend om zijn grootschalige tapijtindustrie van internationale allure. Hanzestad Hasselt kent een rijke en eeuwenoude historie. Zwartsluis heeft veel watersport en scheepsbouw en fungeert als toegangspoort naar Nationaal Park Weerribben-Wieden. Zwartewaterland is dus een bedrijvige én een groene gemeente, prachtig gelegen aan het Zwartewater. Belangrijk daarbij is het behoud van evenwicht tussen economie en ecologie. Kenmerkend is verder het respect van de mensen naar elkaar en de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving.

Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 170 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Samen creëren we de beste ondersteuning voor onze inwoners, door breed te denken op een kleinschalige manier en altijd met een passende oplossing. Daarvoor maken wij ons hard. Onze kernwaarden zijn: participatief, integer, integraal en kwaliteitsgericht.

Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen. Als medewerker van Zwartewaterland draag je grote verantwoordelijkheden. Je wordt uitgedaagd om buiten vakspecialistische kaders te denken. Daarbij hanteren we vanzelfsprekend moderne arbeidsvoorwaarden.

Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.

Opdracht
Voor het team jeugd zijn we op zoek naar een front-office medewerker. Je bent het eerste contact voor inwoners die hulp vragen bij hun gezinssituatie omdat ze er niet zelf uitkomen. Als front-office medewerker kan je snel schakelen en goed aansluiten bij de mensen die je aan de telefoon hebt. Elke situatie is anders en vraagt iets anders van je. Je neemt een hulpvraag aan, vraagt waar nodig door en registreert de informatie die je hebt gekregen zorgvuldig zodat een casusregisseur er mee verder kan en mensen hun verhaal niet onnodig vaak hoeven te doen. Soms is een telefoongesprek met jou voldoende en kunnen mensen hier verder mee en hoeft hij niet te worden doorgezet naar een casusregisseur. Er is altijd een collega beschikbaar aan wie je vragen kan stellen of met wie je ingewikkelde kwesties kunt wegen.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Aantoonbare werkervaring als Frontoffice medewerker;

  2. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau.

Gunningscriteria (weging)

  1. Aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein (15 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring binnen de jeugdzorg (15 punten);

  3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Frontoffice medewerker (30 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring als Frontoffice medewerker binnen een gemeente (20 punten);

  5. Aantoonbare werkervaring met Centric (10 punten);

  6. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau gerelateerd aan het sociaal domein, bijvoorbeeld Social Work (10 punten).

Competenties
- Zorgvuldig;
- Flexibiliteit;
- Probleemoplossend vermogen;
- Klantgericht;
- Stressbestendig;
- Communicatief vaardig, in zowel woord en geschrift;
- Doorzetter.

Functieschaal
Functieschaal 7/8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente vinden plaats in de week van 27 september 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 28 september 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.