Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Regisseur Inkomen (Energietoeslag/PW)

Gemeente Zoetermeer

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€60 24 tot 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 tot 36

Publicatiedatum:

28 jul 2022

Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!

Sociaal Domein
Het Sociaal domein biedt o.a. dienstverlening op het gebied van inkomensondersteuning, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer.

Opdracht
De afdeling Inkomen en zekerheid van het sociaal domein is op zoek naar een regisseurs inkomen die flexibel ingezet kan worden op de volgende taken:

  • Afhandelen van aanvragen Energietoeslag;

  • Het beheren van een caseload rechtmatigheid;

  • Eventueel participeren in projecten gericht op inkomen waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling;

Algemeen voor de opdracht geldt:

  • Het behalen van beoogde resultaten;

  • Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties;

  • Tijdig (binnen de afhandelingstermijnen) en nauwkeurig rapporteren).

Vereisten / knock-outcriteria
NB
: We willen voorkomen dat er een werknemer / werkgeversrelatie ontstaat, reden waarom we onderstaand vereiste / knock-outcriterium hanteren.
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);
2. Uurtarief maximaal € 60,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten en fee Flextender;
3. Uren dienen over minimaal 4/5 dagen per week te worden verdeeld;

Gunningscriteria  (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager rechtmatigheid (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4GWS (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheren van een caseload (duidelijk weergeven in het cv middels een toelichting/voorbeeld) (15 punten).

 Competenties

1. Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden;
2. Proactief;
3. Coachende vaardigheden;
4. Zelfsturend vermogen;
5. Samenwerken;
6. Flexibiliteit

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in schaal 9. Deze schaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
3.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van maandag 8 augustus 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 augustus 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag. De gesprekken zullen via Teams worden gevoerd.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.