thumbnail
thumbnail

Projectondersteuner RMT/LWL

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€60
32-36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

25 mei 2023

Organisatie
Vanuit de arbeidsmarktregio Zuid-Holland Centraal (ZHC) zijn we op zoek naar een ondersteuner voor het Regionaal Mobiliteitsteam (RMT) en het Leerwerkloket (LWL) die snel schakelt tussen strategie en operatie. 

Het Leerwerkloket (LWL) en het Regionaal Mobiliteitsteam (RMT) zijn twee verschillende teams die vallen onder de arbeidsmarktregio Zuid Holland Centraal. In deze teams zijn circa 15 medewerker werkzaam. Een arbeidsmarktregio is een afgebakend gebied waarbinnen dienstverlening wordt verleend door UWV, gemeenten en vakbonden aan werkzoekenden en werkgevers. De arbeidsmarktregio Zuid-Holland Centraal bestaat uit de gemeentes Zoetermeer, Lansingerland, Pijnacker-Nootdorp, Leidschendam-Voorburg, Wassenaar en Voorschoten.

Het Leerwerkloket (LWL)
Iedereen met vragen over o.a. (om)scholing, bijscholing en leren & werken kan bij het Leerwerkloket terecht. Het is een onafhankelijk adviespunt waarin collega’s van het UWV, onderwijs en gemeenten als één team samenwerken om mensen met een scholings- of andere loopbaanvraag op weg te helpen. De adviseurs van het Leerwerkloket voeren o.a. loopbaan-, scholing- en arbeidsmarktadviesgesprekken. Zij nemen competentietesten af, helpen bij het maken van een cv en het voorbereiden van sollicitatiegesprekken, geven groepsvoorlichting en bouwen mee aan totstandkoming van regionale leerwerktrajecten met ondernemers.

Het Regionaal Mobiliteitsteam (RMT)
Het RMT helpt (dreigend) werklozen aan passend, duurzaam werk. In dit team werken bevlogen professionals vanuit verschillende organisaties (gemeente/vakbond/UWV) met elkaar samen om mensen op een efficiënte en effectieve wijze naar (ander) werk te begeleiden, eventueel via (om)scholing.

Het RMT is in de regio Zuid Holland Centraal gestart in juli 2021. We zijn dus een relatief ‘jong’ team dat nog volop aan het ontdekken, leren en groeien is. Dat betekent dat er ruimte is voor eigen initiatief en nieuwe ideeën en ook dat nog niet alles strak omlijnd en uitgedacht is. Hoewel er al een hoop is gedaan en neergezet, is het ook nog pionieren.

Taken
De projectondersteuner van het RMT en het LWL pakt  allerlei verschillende ondersteunende, (administratieve) taken op. Beide teams zijn in ontwikkeling en werken ernaartoe om met elkaar samen te werken en processen goed op elkaar aan te laten sluiten

Een greep uit de werkzaamheden:
- Beheren van de 2 algemene mailboxen. Hier komen (klant-)vragen binnen. Vraagverheldering, informatieverstrekking, bewaken klantregistratie;
- Bijhouden van de actie- en afsprakenlijst in de team overleggen;
- Zorgdragen voor de inkoopadministratie, zoals het controleren, archiveren en registeren van facturen en de maandelijkse afsluiting richting de kassier;
- Bijhouden van de (klant)rapportage, voor het LWL in een CRM-systeem, voor het RMT middels een Excellijst;
- Evaluaties op kwantitatief en kwalitatief niveau bijhouden en visueel maken (PP, Excel etc.)
- Ondersteunen bij de organisatie van het inloopcafé, banenmarkten en andere evenementen;
- Inplannen van afspraken, reserveren van vergaderruimtes bij diverse organisaties (intern/extern), roosters maken voor bijv. spreekuren en vakantie/verlof;
- Je voert periodiek een mailing uit voor oa Klanttevredenheidsonderzoek
- Alle andere voorliggende taken.

Je werkt voor 2 verschillende teams, die ieder een eigen werkwijze hanteren, processen op verschillende manieren hebben ingericht en in verschillende systemen werken.
Het is belangrijk dat je ‘op meerdere borden’ kunt schaken. Daarnaast heb je;

  • Mbo+ werk- /denk niveau;
  • Ervaring in een soortgelijke functie, het liefst binnen een organisatie van het onderwijs, gemeente of overheid;
  • Je legt gemakkelijk contact met collega’s, organisaties en klanten;
  • Je kunt makkelijk overweg met MS Teams en Office (met name Excel).
  • Bent flexibel en kan ad hoc werkzaamheden oppakken;
  • Proactief en zelfstandig;
  • Nauwkeurig en gestructureerd;
  • Ondernemend (pionier) en oplossingsgericht.

Knock-out criterium
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner in een project binnen een (semi-) overheidsinstelling;
4. Uurtarief maximaal €60,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner binnen een complexe en dynamische omgeving met diverse interne en externe stakeholders (duidelijk weergegeven in het cv d.m.v. minimaal 2 referentieprojecten) (40 punten);
6. Aantoonbare kennis en/of aantoonbare werkervaring met projectmatig werken (30 punten);
7. Aantoonbare kennis van dienstverlening binnen een organisatie met een grote externe klantfocus (Participatiewet en/of het sociaal domein) (20 punten);
8. Goede beheersing van de Nederlandse taal voor diverse communicatie met uiteenlopende partners (maak dit aantoonbaar in het cv door bijvoegen van motivatiebrief) (10 punten).

Competenties
-
Nauwkeurigheid
-
Resultaatgerichtheid;
- Politieke en bestuurlijke sensitiviteit;
- Ondernemend (pionier) en oplossingsgericht;
- Plannen en organiseren;
- Samenwerken.

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Schaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 1 referenties (geen harde beoordeling hierop)

Werkdagen
De werkdagen worden in onderling overleg bepaald.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 8 juni 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 7 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 31 mei 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op vrijdag 2 juni 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 5 juni 2023, 9.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Projectondersteuner RMT/LWL die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.