Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland
Begindatum:
19 sept 2022Einddatum:
19 apr 2023Uren per week:
8 tot 50 (opbouwschema)Publicatiedatum:
5 aug 2022Organisatie
Bij Informatie & Automatisering zijn we continu bezig de burger zo goed mogelijk te bedienen. Met dat ultieme doel voor ogen, werken we samen met de vakafdelingen aan de beste informatievoorziening en automatisering. De ontwikkelingen in ons vakgebied gaan razendsnel en informatie is steeds meer digitaal beschikbaar. De focus ligt op innovatie en de ambities zijn groot. Het is bij ons geen kwestie van ‘systemen in de lucht houden’ maar we gaan voor de beste informatievoorziening voor de burger. We werken hierbij nauw samen met de verschillende teams binnen de afdeling. Dit betekent veel contact met collega’s en een prettige, informele werksfeer. Een buitenwereld die continu in beweging is, maakt het werk op onze afdeling dagelijks dynamisch. Samen ondersteunen en verbeteren we de hele organisatie.
De afdeling I&A bestaat uit 100 medewerkers die verdeeld zijn over 4 teams:
Automatisering (inclusief IT-servicedesk)
Functioneel beheer ( 24 medewerkers)
Advies en projecten
Informatiebeheer
Opdracht
Voor deze opdracht zoeken we naar een ervaren functioneel beheerder tbv de verkiezingen die snel kan schakelen, een helicopterview heeft, gestructureerd kan werken, de handen uit de mouwen wil steken en goed met verschillende partijen kan communiceren. Je hebt kennis en ervaring met de StembureauApp en/of hebt kennis van de processen rondom landelijke verkiezingen bij een gemeente.
De werkzaamheden zijn vooral gericht op:
Implementeren, inrichten, opleiden van gebruikers, beheren en werken met de StembureauApp.
Vereisten / knock-outcriteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie).
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
2. Minimaal een half jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met de StembureauApp in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
3. Minimaal een half jaar als functioneel beheerder betrokken geweest bij landelijke verkiezingen binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
4. Beschikbaarheid: per 19 september 2022 voor 8 uur p.w. / per 1 februari 2023 voor 16 uur p.w. / per 27 februari 2023 voor 36 uur p.w. / per 13 maart 2023 t/m 19 maart 2023 voor maximaal 50 uur p.w. (30 punten);
5. Uurtarief tot en met € 80,00 excl. BTW, incl. reiskosten en fee Flextender (10 punten).
Competenties
Analytisch;
Open persoonlijkheid;
Communicatief vaardig.
Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in schaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in onderling overleg.
19-9-2022 t/m 31-01-2023: 8 uur per week
01-02-2023 t/m 26-02-2023:16 uur per week
27-02-2023 t/m 12-03-2023: 36 uur per week
13-03-2023 t/m 19-03-2023: 45-50 uur per week (piekdrukte)
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 26 augustus 2022 van 10.00 tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 25 augustus 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.