Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Allround Functioneel Beheerder (t.b.v. verkiezingen en StembureauApp)

Gemeente Zoetermeer

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€80 8 tot 50 (opbouwschema) Zuid-Holland

Begindatum:

19 sept 2022

Einddatum:

19 apr 2023

Uren per week:

8 tot 50 (opbouwschema)

Publicatiedatum:

5 aug 2022

Organisatie
Bij Informatie & Automatisering zijn we continu bezig de burger zo goed mogelijk te bedienen. Met dat ultieme doel voor ogen, werken we samen met de vakafdelingen aan de beste informatievoorziening en automatisering. De ontwikkelingen in ons vakgebied gaan razendsnel en informatie is steeds meer digitaal beschikbaar. De focus ligt op innovatie en de ambities zijn groot. Het is bij ons geen kwestie van ‘systemen in de lucht houden’ maar we gaan voor de beste informatievoorziening voor de burger. We werken hierbij nauw samen met de verschillende teams binnen de afdeling. Dit betekent veel contact met collega’s en een prettige, informele werksfeer. Een buitenwereld die continu in beweging is, maakt het werk op onze afdeling dagelijks dynamisch. Samen ondersteunen en verbeteren we de hele organisatie.

De afdeling I&A bestaat uit 100 medewerkers die verdeeld zijn over 4 teams:

  1. Automatisering (inclusief IT-servicedesk)          

  2. Functioneel beheer ( 24 medewerkers)

  3. Advies en projecten

  4. Informatiebeheer

Opdracht
Voor deze opdracht zoeken we naar een ervaren functioneel beheerder tbv de verkiezingen die snel kan schakelen, een helicopterview heeft, gestructureerd kan werken, de handen uit de mouwen wil steken en goed met verschillende partijen kan communiceren. Je hebt kennis en ervaring met de StembureauApp en/of hebt kennis van de processen rondom landelijke verkiezingen bij een gemeente.

De werkzaamheden zijn vooral gericht op:

  • Implementeren, inrichten, opleiden van gebruikers, beheren en werken met de StembureauApp.

Vereisten / knock-outcriteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
2. Minimaal een half jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met de StembureauApp in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
3. Minimaal een half jaar als functioneel beheerder betrokken geweest bij landelijke verkiezingen binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
4. Beschikbaarheid: per 19 september 2022 voor 8 uur p.w. / per 1 februari 2023 voor 16 uur p.w. / per 27 februari 2023 voor 36 uur p.w. / per 13 maart 2023 t/m 19 maart 2023 voor maximaal 50 uur p.w. (30 punten);
5. Uurtarief tot en met € 80,00 excl. BTW, incl. reiskosten en fee Flextender (10 punten).

Competenties

  • Analytisch;

  • Open persoonlijkheid;

  • Communicatief vaardig.

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in schaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in onderling overleg.

19-9-2022 t/m 31-01-2023: 8 uur per week

01-02-2023 t/m 26-02-2023:16 uur per week

27-02-2023 t/m 12-03-2023: 36 uur per week

13-03-2023 t/m 19-03-2023: 45-50 uur per week (piekdrukte)

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 26 augustus 2022 van 10.00 tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 25 augustus 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.