Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!
Afdeling Stadsbeheer
De missie van onze afdeling zegt genoeg: ‘Samen aan de kwaliteit van de stad werken'. Van (her)inrichting tot dagelijks beheer en service onderhoud: Stadsbeheer zorgt voor de kwaliteit van de leefomgeving. Als je op deze afdeling werkt, werk je voor alle mensen die in Zoetermeer wonen, werken of de stad bezoeken. En dat is waardevol!
Opdracht
Advisering
Als adviseur met aandachtsgebied ondergrond, specifiek kabels en leidingen en connectiviteit, ben jij de schakel als het gaat om de ontwikkelingen in en rondom de ondergrond. Jij bent het Zoetermeerse aanspreekpunt voor de vakinhoudelijke ontwikkeling en beleidsmatige kaders. In deze verbindende positie organiseer je de samenwerking met collega’s en externe partijen. Je bent verantwoordelijk binnen het vakgebied voor de integrale programmering. Je adviseert zowel procesmatig als op de inhoud. Dat betekent dat je er dus wat van mag vinden!
Vanuit de energietransitie is een andere kijk nodig op het benutten van de ondergrond en jij coördineert en bewaakt de indelingen in de ondergrond. Denk hierbij aan grote vervangings- en investeringsopgave in het elektriciteitsnet, WKO’s, etc. De digitalisering van ‘informatie zenden’ en de daarbij benodigde voorzieningen worden vanuit deze functie gecoördineerd: Connectiviteit in de breedste zin van het woord.
Vergunningverlening
Je hebt ook een centrale rol in het tijdig verlenen van vergunningen en het intrekken daarvan op basis van wettelijke kaders en regelgeving. Ook zorg je voor het uitdragen van de AVOI en BOEI en bewaak je de uitvoering hiervan.
Vereisten / knock-outcriteria
NB: We willen voorkomen dat er een werknemer / werkgeversrelatie ontstaat, reden waarom we onderstaand vereiste / knock-outcriterium hanteren.
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);
2. Het maximum uurtarief voor deze opdracht is € 135,00 excl. btw / incl. reiskosten woon-werk (en fee Flextender);
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met vergunningverlening op het gebied van kabels en leidingen (40 punten);
4. Opgebouwde kennis van het vakgebied kabels en leidingen d.m.v. werkervaring of een afgeronde cursus/opleiding in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
5. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van bestuurskunde of op juridisch gebied (10 punten);
6. Een afgeronde cursus/opleiding op het gebied van kabels en leidingen (20 punten).
Competenties
Analytisch denkvermogen;
Samenwerker / verbinder;
Snel kunnen schakelen tussen beleid en uitvoering.
Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in schaal 10 – 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 17, 18 en 19 augustus 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 16 augustus 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.