Junior casemanager Omgevingsverzoeken

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 8 dagen
Geen maximum 36 Zuid-Holland

Begindatum:

28 jul 2025

Einddatum:

31 jul 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

4 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je bent verantwoordelijk voor het totale proces en de inhoud van de verschillende omgevingsverzoeken (meldingen, principeverzoeken en omgevingsvergunningen). Naast bouwen gaat het vaak om kappen bomen, wijzigen van monumenten, aanleggen en milieuactiviteiten. Deze verzoeken toets je aan wet- en regelgeving, waaronder het Omgevingsplan, Verordening Leefomgeving en het Besluit bouwwerken leefomgeving. Om tot een goed eindresultaat te komen, vraag je advies aan interne en externe adviseurs, de intaketafel en dit verwerk je integraal. De functie zal van toetser gesloten normen/ grenswaarden opschuiven naar motiveren van open normen/ grenswaarden. Dit vraagt om ruimtelijk inzicht om de impact van de aanvraag met overwegingen, beeldvormend, navolgbaar voor de klant te motiveren.

Je adviseert inwoners en ondernemers over de eerder genoemde activiteiten aangevuld met vergunningsvrij bouwen, zowel mondeling als schriftelijk (mail, telefonisch, brief en balie).

Inzet van A.I. producten zien we als kans om onze dienstverlening en de kwaliteit van de producten/adviezen te verbeteren. Heb je affiniteit met A.I., dan kun je dit mede vormgeven binnen de de afdeling

Eisen

  • HBO werk -en denkniveau, bij voorkeur planologische of juridische specialisatie.
  • Je bent een teamspeler met goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden. (zie ook bovenstaande -open normen-)
  • Je bent digitaalvaardig met o.a. A.I. en hebt affiniteit met procesgericht werken.
  • Je bent een generalist die werkt als een spin in het web bij de afhandeling van vergunningen, meldingen en principeverzoeken.
  • Je stuurt op een goede dienstverlening, korte doorlooptijden en een integraal besluit.
  • Je bent flexibel en hebt gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen.
  • Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantgericht.
  • Je toont initiatief, neemt verantwoordelijkheid, hebt lef en inlevingsvermogen

Wensen en competenties

Wensen

  • Affiniteit met A.I.

Competenties

  • Teamspeler
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Digitaal vaardig
  • Procesgericht werken
  • Flexibel
  • Omgevingsgevoelig
  • Verantwoordelijk
  • Dienstverlenend
  • Samenwerkend
  • Reflectief

Organisatie en team

Let op! dit betreft een deta-vast de kandidaat kan na 1 jaar kosteloos in dienst treden bij de gemeente.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
uren:36
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur