thumbnail
thumbnail

Adviseur Functiewaardering

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€115
20-32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

20-32

Publicatiedatum:

27 mrt 2024

Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling
We zijn een afdeling met gedreven en ontwikkelingsgerichte mensen. Op de afdeling P&O werken 36 medewerkers. De afdeling bestaat uit 3 teams, het team Beleid (met o.a. organisatieadviseurs, juristen, projectleiders en beleidsadviseurs), het team Advies & Ondersteuning (bestaande uit: 8 P&O-adviseurs, 2 recruiters en 8 medewerkers van de HR-servicedesk die zich ontfermen over de personeels- en salarisadministratie) en het Talentenbureau (de plek waar individuele collega’s en teams hun talenten leren kennen, ontwikkelen en inzetten in het dagelijks werk). Met veel enthousiasme houden wij ons dagelijks bezig met het ontwikkelen, uitvoeren en implementeren van HR-beleid. Als sparringpartner voor zowel de directie, managers en medewerkers willen wij een grote bijdrage leveren aan de ontwikkelingen van de stad en organisatie. De afdeling P&O stelt in haar visie op de mens bevlogenheid centraal. Ons doel is dan ook het vinden, binden en boeien van bevlogen medewerkers in een inclusieve organisatie. We hebben daarbij steeds aandacht voor de basisbehoeften (energiebronnen) van mensen: autonomie in het werk, verbondenheid voelen met collega`s en de doelen van de organisatie, kunnen leren en ontwikkelen in het werk en datgene doen waarmee je echt verschil kunt maken voor anderen.

Opdracht
De adviseur functiewaardering zal zich bezighouden met het toetsen van nieuwe functies en het toetsen van was-wordt lijsten bij reorganisaties. Ook probeer je het proces van functiewaardering te verbeteren en zo soepel mogelijk te laten verlopen. De gemeente heeft een eigen generiek functiegebouw. De gemeente zit in de oriëntatiefase om over te stappen naar HR 21. Mogelijk komen hier aanvullende werkzaamheden uit voort, bijvoorbeeld een inventarisatie van alle werkbeschrijvingen.

Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.);
2. In het bezit van een certificering Vakbekwaam toepasser HR21, benoemd in het cv;
3. Een maximaal uurtarief van € 115,- excl btw en inclusief Fee Flextender en reiskosten woon- werkverkeer;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met functiewaarderingen binnen overheidsinstanties;

Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar met functiewaarderingen binnen gemeenten (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring als functiekundig adviseur (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met de implementatie nieuw functiehuis (HR21) (20 punten);
8. Minimaal een afgeronde hbo opleiding op het gebied van P&O of HR (10 punten).

Competenties
- Je vindt het leuk om met mensen te werken;
- Je houdt van onderzoeken en analyseren;
- Je bent iemand die zich graag een werkwijze, instrumenten en systemen eigen maakt en die deze toepast;
- Je hebt plezier in geschreven en gesproken taal.

Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 10 (nieuwe structuur).

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 9 april 2024, van 12.30 uur tot 15.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 8 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Adviseur Functiewaardering die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.