Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Zaltbommel
Logo van Gemeente Zaltbommel

Stedenbouwkundige

Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

13 mei 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving gemeente Zaltbommel
Werken bij de gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.

Omschrijving van de opdracht
Als stedenbouwkundige lever je een bijdrage aan de ruimtelijke kwaliteit en de ontwikkeling van de gemeente Zaltbommel. Deze functie bestaat uit een combinatie van het adviseren over en ontwikkelen van ruimtelijke vraagstukken en stedenbouwkundige projecten. Het betreft de tijdelijke vervanging van onze collega gedurende haar zwangerschapsverlof.

  • Het adviseren over initiatieven van derden met betrekking tot stedenbouwkundige inpassing

  • Het formuleren van stedenbouwkundige kaders en randvoorwaarden

  • Het participeren in en adviseren over gemeentelijke projecten/grondexploitaties

  • Het adviseren over binnengekomen aanvragen bij de intake- en omgevingstafel

  • Het ontwikkelen van een visie op het gebied van woningbouw, stedelijke ontwikkelingen, etc.

  • Het leveren van een bijdrage aan de omgevingsvisie 2.0 vanuit jouw expertise

  • Het afstemmen met de subcommissie Omgevingskwaliteit over ruimtelijke ontwikkelingen binnen de gemeente

Vereisten / knock-outcriteria

  1. BYOD (bring your own device): eigen laptop en mobiel;

  2. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  3. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;

  4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als stedenbouwkundige in de afgelopen 10 jaar;

  5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen gemeentelijke beleid op het gebied van stedenbouw en planologie;

  6. Aantoonbare werkervaring met integraal werken binnen een ambtelijke organisatie.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor in de richting van ruimtelijke ontwikkeling of planologie (30 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring in de provincie Gelderland binnen een gemeente (20 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring binnen omgevingsvisie (25 punten)

  4. Aantoonbare werkervaring met de omgevingswet in de afgelopen 3 jaar (25 punten).

Competenties

  • Luisteren

  • Resultaatgericht werken

  • Samenwerken

  • Overtuigen

  • Assertiviteit

  • Besluitvaardigheid

  • Organiseren

  • Kritisch

  • Analyserend vermogen

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10a. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee

De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 26 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 23 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Deze dient voor de start van de opdracht aanwezig te zijn. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD 

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zaltbommel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Zaltbommel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). gemeente Zaltbommel merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.