thumbnail
thumbnail

Teammanager Projecten

Wijdemeren

Rading 1, 1231 KB Loosdrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€120
32 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

25 jan 2023

Organisatie
Aan de rand van het Gooi, tussen Amsterdam en Utrecht, ligt de gemeente Wijdemeren. Een gemeente met een professionele organisatie waar circa 200 mensen werken voor ruim 25.000. inwoners. Kenmerkend voor de gemeente is de ruimte, natuur, water en cultuur.

De directie houdt zijn focus op strategische projecten en zorgt voor de nodige verbinding tussen de teams. We staan aan het begin van de inbedding van onze nieuwe organisatiestructuur wat gevolgd wordt door een organisatieontwikkelingstraject. De organisatie is voorlopig ingedeeld in drie afdelingen, te weten Inwoners, Omgeving en Bedrijfsvoering. In de afdeling Omgeving zijn diverse teams gepositioneerd, waaronder het team Projecten.

Binnen de gemeente Wijdemeren is het team Projecten verantwoordelijk voor wegen, riolering, groen (bomen), openbare verlichting en de civiele kunstwerken zoals bruggen.

Opdracht
Binnen jouw team werk je samen met ca 15 medewerkers die je rechtstreeks aanstuurt. Het team bestaat uit Projectleiders, areaalbeheerders en projectmedewerkers. De organisatie is momenteel in beweging en de werkdrukbeleving is hoog. We zoeken een ervaren en stevige interim-manager vanwege een vacature in afwachting van de invulling van de nieuwe organisatie. Het team staat voor veel zaken aan de lat. Er moet een goed evenwicht worden gevonden tussen het uitvoeren van bestaande en nieuwe projecten en het op orde brengen van het (areaal)beheer. Onderdeel daarvan is gevolg geven aan de uitkomsten van het doelmatigheidsonderzoek kapitaalgoederen.

De opdracht staat in het teken van de aandacht voor de individuele medewerker en het verder invullen van de professionalisering van het team.

  • Je zorgt dat de (project)doelstellingen van het team worden gerealiseerd en afspraken worden nagekomen;

  • Je neemt het team mee in de veranderingen binnen het team zelf en de organisatie als geheel;

  • Je zorgt ervoor dat je medewerkers taakverantwoordelijk en in ontwikkeling zijn. Daarbij zorg je voor de juiste randvoorwaarden en faciliteer en stimuleer je jouw medewerkers;

  • Je bent als integraal manager verantwoordelijk voor de P-taken, de P&C-cyclus van het team en je houdt overzicht over de budgetten en de processen;

  • Je zoekt continue naar mogelijkheden om kwaliteit, doelmatigheid en samenwerking te verbeteren;

  • Je zorgt dat het team in verbinding is met de omgeving: de klant, het bestuur, collega’s;

  • Je hebt zicht op wat er moet gebeuren op team- en individueel niveau, je brengt scherpte als het gaat om leveren van resultaten en helpt bij het bieden van kracht en tegenkracht op de momenten dat het spannend wordt.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde opleiding civiele techniek op hbo bachelor niveau;
2. Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week per uiterlijk 15 februari 2023;
3. Een maximaal uurtarief van €120,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
4. Aantoonbare werkervaring als teamleider in het fysiek domein binnen een gemeentelijke organisatie;
5. Aantoonbare werkervaring als projectleider van verbetertrajecten op het gebied van beheer openbare ruimte;

Gunningscriteria (weging)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met procesbegeleiding binnen een gemeentelijke instelling (30 punten);
7. Aantoonbare kennis van asset management voor infrastructuur, aantoonbaar doormiddel van een gevolgde training of cursus (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met de implementatie van integraal beheer (20 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij het coachen én begeleiden van medewerkers (30 punten

Competenties

  • Samenwerken;

  • Regie voeren;

  • Verbinder/coach;

  • Analytisch vermogen;

  • Bestuurlijke sensitiviteit;

  • Financieel inzicht.

Je past daarnaast onze kernwaarden zelf toe en je bent in woord en gebaar in staat om anderen hierop aan te spreken:

  1. Je toont eigenaarschap:

  • Geeft en neemt verantwoordelijkheid;

  • Komt afspraken na.

  1. Je bent eigentijds en vernieuwend:

  • Is lerend, omarmt veranderingen en gaat vooruit;

  • Denkt in mogelijkheden.

  1. Je werkt inclusief:

  • Werkt samen;

  • Praat met en niet over medewerkers.

  1. Je bent professioneel:

  • Voorbereiding is 90% van het succes;

  • Rondt af wat is begonnen.

  1. Je bent benaderbaar:

  • Waardeert en spreekt aan;

  • Luistert en verwelkomt meningen.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland op donderdag 2 februari 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 30 januari 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De gemeente Wijdemeren vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Wijdemeren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Teammanager Projecten die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.