thumbnail
thumbnail

Secretaris Bezwaarschriften

Wijdemeren

Rading 1, 1231 KB Loosdrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
40-100 uur per jaar Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

40-100 uur per jaar

Publicatiedatum:

24 sept 2024

Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor zo’n 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continu in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in de Gooi- en Vechtstreek, tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!  

Opdracht
Om piekdruktes op te kunnen vangen werkt JZ Wijdemeren met een flexibele schil van externen. In deze functie ben je in goed overleg op afroep beschikbaar voor de ondersteuning van de bezwaarschriftencommissie. Als (reserve) werk je aan het voorbereiden van adviezen, woon je zittingen bij en schrijf je de conceptadviezen en verslagen uit. Wijdemeren hanteert hierbij één kamer; een veelzijdige functie dus want alles komt langs.

Voor de helderheid: nog in 2024 verwachten we inzet nodig te hebben van zo’n 40-100 uur. Voor heel 2025 is dat ook tussen de 40-100 uur. Dit verschil bestaat komt omdat we later in 2024 een secretaris bezwaarschriften in vaste dienst hopen te nemen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal Een afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Minimaal 3 jaar ervaring als secretaris van de gemeentelijke commissie bezwaarschriften;
3. Aantoonbare werkervaring met de toepassing/ toetsing van de Awb en de gemeentewet (benoem dit duidelijk in het cv).

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding Nederlands Recht (25 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als secretaris van de commissie bezwaarschriften (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het voeren van bezwaar- en beroepsprocedures (20 punten).
7. Een specialisatie in Ruimtelijk ordenings- en milieurecht (15 punten);
8. Een specialisatie in Sociale zekerheidswetgeving (15 punten).

Competenties

  • Uitstekende adviesvaardigheden;

  • Teamplayer;

  • Communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk);

  • Resultaatgericht;

  • In staat om verwachtingen, behoeften en wensen te vertalen naar de best passende oplossing.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

 Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland op donderdagmiddag 3 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 2 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De gemeente Wijdemeren vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Wijdemeren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

  • Het aangeboden uurtarief is van toepassing op de gehele loopduur van de opdracht (inclusief verlengingen).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur

Ben jij de Secretaris Bezwaarschriften die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.