Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 mrt 2024Uren per week:
36 uurPublicatiedatum:
16 nov 2023Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoners ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!
Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit concern control en eenheid bureau gemeentesecretaris.
Cluster Bedrijfsvoering
De collega's die werkzaam zijn binnen dit cluster zorgen voor solide bedrijfsvoering. Het cluster voorziet hiertoe in de informatiebehoefte, advisering, kaderstelling en ondersteuning van de andere clusters op alle taakvelden van bedrijfsvoering (personeel, financiën, informatievoorziening, automatisering, belastingen, juridische en facilitaire zaken). Met de klantvraag centraal werken zij aan integrale oplossingen.
Taakveld
Onder het taakveld Informatievoorziening en Automatisering (I&A) valt naast Frontoffice, Backoffice, I-advies het team Applicatiemanagement (AM). Bij de Frontoffice kan men met vragen en problemen terecht over hun werkplek en de automatisering. De complexere automatiseringsvragen en –problemen pakt de backoffice op. De backoffice beheert en verbetert ook onze ICT-infrastructuur. Het informatiebeleid en –management binnen de organisatie wordt ontwikkeld en bewaakt door onze informatie-, proces- en DIV-adviseurs, de ICT-architect en de projectportfolio manager.
Opdracht
De Servicedesk is onderdeel van taakveld Informatisering & Automatisering binnen de 1ste lijn waar zo veel mogelijk klantvragen direct worden afgehandeld. Deze collega’s zijn het visitekaartje van het cluster Bedrijfsvoering. Klantgerichtheid en kwaliteit zijn belangrijke waarden voor het team. En door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.
Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt bij complexe of langdurige ICT-verstoringen in de organisatie. Ook ben je de sparringpartner voor je collega’s op de Servicedesk. Je draait mee in IT gerelateerde projecten en bent in staat nieuwe technieken je snel eigen te maken. Na afronding van een project draag je zorg dat je andere Servicedesk collega’s van de juiste informatie voorzien worden om de nieuwe techniek in beheer te kunnen nemen
Als Servicedeskmedewerker:
bewaak je de voortgang van het afhandelen van incidenten en wijzigingen.
voer je wijzigingen en aanvragen uit voor verschillende gebruikers.
houd je je bezig met troubleshooten en het identificeren van problems.
Analyseer je storingen en knelpunten en adviseer je aan de tweede lijn en leveranciers over mogelijke oplossingsrichtlijnen bij complexe problems.
Bouw je diepgaande kennis over het ICT landschap op, waaronder de cloud voorzieningen en services integratie.
Los je zelf zo veel mogelijk incidenten en problems op. Dit op basis van deze kennis en daarmee ontlast je de overige collega’s, conform het shift left principe.
Houdt je best ‘practice oplossingen’ voor incidenten en problems bij in een kennis database.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 68,50 (schaal 9) excl. btw, inclusief fee Flextender en reiskosten woon-werk;
2. Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding op het gebied van IT/ ICT;
3. Aantoonbaar in het bezit van een ITIL-certificering en certificaten Windows 10 en Office 365;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Servicedesk medewerker;
Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Servicedesk medewerker (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeentelijke organisatie (20 punten);
7. In het bezit van MD-100/102 & MS900, benoem dit in het cv (10 punten);
8. In het bezit van rijbewijs B (5 punten);
9. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na minimaal 1040 uur kosteloos bij de opdrachtgever in dienst te treden (5 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met Active Directory, Intune, Exchange en Topdesk (25 punten);
a. aantoonbare werkervaring met alle systemen (25 punten);
b. aantoonbare werkervaring met 3 van de systemen (20 punten);
c. aantoonbare werkervaring met 2 van de systemen (10 punten);
d. aantoonbare werkervaring met geen van de systemen (0 punten).
Competenties
Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
Goede communicatieve vaardigheden;
Je bent gebrand op het leveren van een hoog serviceniveau en stel je de eindgebruiker altijd centraal.
Je bent flexibel, analytisch ingesteld en jij gaat geen uitdaging uit de weg.
Jij bent op je best wanneer je de vrijheid krijgt om initiatief te mogen nemen.
Ongeacht het probleem weet jij altijd het hoofd koel te houden en klant- en servicegericht te blijven.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag tot vrijdag
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 29 november 2023 tussen 09:00 uur -12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 28 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Het aantal te declareren uren mag het maximum van 1620 uur per jaar niet overschrijden. Er geldt een terugbetalingsverplichting voor het teveel gedeclareerde.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.